برنامه زمانبندی امتحانات دانش آموزی اعلام شد

ساعت: 10:11
تاریخ انتشار: 1400/09/30
کد خبر: 1793798

سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از بارگذاری پیشنهادی کلیه دروس از دوره های مختلف آموزشی برای دانش آموزان در سال 1401-1400 خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دفتر تالیف کتب درسی آموزش نظری عمومی و متوسطه از بارگذاری پیشنهادی کلیه دروس نوبت اول و دوم دوره های مختلف آموزشی (1401 تا 1400 ) اعم از ششم ابتدایی، اول متوسطه، دوم متوسطه خبر داد. دبیرستان نظری و علوم اسلامی. .

این متن بسته پیشنهادی به امضای دکتر حسن ملکی معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی رسید و به مرکز سنجش و نظارت بر کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش ارسال شد. و آموزش و پرورش ولایت می گوید معلمان، مدیران و مربیان از آن برای امتحانات بودجه استفاده خواهند کرد.

در این طبقه بندی دوره ابتدایی پایه ششم (ارزیابی پایه اول تا پنجم به صورت تشریحی) شامل 10 درس برای آموزش قرآن، هدیه های آسمان، تربیت بدنی، فارسی، ریاضی، علوم تجربی، هنر، مطالعات اجتماعی، تفکر است. و تحقیق و کار و فناوری.

دوره متوسطه اول (هفتم، هشتم، نهم) شامل 13 درس قرآن، پیام های آسمانی، عربی، فارسی و قرآن و نگارش علوم اجتماعی، ریاضی، علوم تجربی، تربیت بدنی و سلامت، تفکر و سبک زندگی، انگلیسی، هنر، آمادگی. می شود دفاع و کار و فناوری.

شارژ دبیرستان؛ پایه دهم شامل 19 درس، پایه یازدهم 16 درس و پایه دوازدهم 16 درس است. فارسی، نگارش، عربی، دین و زندگی، منطق، انگلیسی، جغرافیای ایران و ولایت گرایی، تاریخ، جامعه شناسی، اقتصاد، هنر، تربیت بدنی، تفکر و سواد رسانه ای، کارگاه کارآفرینی و تولید، فیزیک، شیمی، زیست شناسی، ریاضی و آمار ، آزمایشگاه های علمی و غیره برخی از این دوره ها هستند.

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش، فهرست کامل رشته های امتحانی سال تحصیلی 1400-1401 قابل استفاده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید