برنامه «قصه خوانی و نمایش فیلم های اقتباسی» برگزار می شود.


ساعت: 13:51
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909760

به منظور ترویج کتاب و کتابخوانی و همچنین بسترسازی برای تولید فیلم های اقتباسی، ویژه برنامه «داستان خوانی و نمایش فیلم های اقتباسی» در حال برگزاری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی و سی امین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، انجمن سینمای جوانان ایران در راستای ترویج کتاب و کتابخوانی با همکاری موسسه کتاب و ادبیات ایران، ویژه برنامه «داستان خوانی» و نمایش فیلم های اقتباسی را در نظر گرفته است.

بر اساس این طرح، چهارشنبه 4 آبان ماه 1401 در تمامی 58 دفتر انجمن سینمای جوانان ایران به منظور ترویج کتاب و کتابخوانی و همچنین ایجاد بستری برای تولید فیلم های اقتباسی به ویژه «خوانندگی» برگزار می شود. افسانه ها و نمایش فیلم های اقتباسی».

کتاب «در چنین واقعیت و چنین خیالی» به قلم جمعی از نویسندگان و به انتخاب محمد قاسم زاده توسط انجمن سینمای جوانان ایران در سال 1398 منتشر شده است، گزیده ای از داستان های کوتاه فارسی برای اقتباس از این کتاب در بخش داستان خوانی. از این برنامه ویژه مطالعه خواهد شد. همچنین تعدادی از فیلم‌های اقتباسی انجمن سینمای جوانان ایران در هر دفتر نمایش و بررسی می‌شود.

دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران در آینده با همکاری مؤسسه کتاب و ادبیات ایران، کارگاه های اقتباسی را برای جلب توجه بیشتر کارگردانان به تولید فیلم های اقتباسی برگزار خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید