برنامه نمایش آخرین روز سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران


ساعت: 10:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۰۱
کد خبر: 1905221

اکران فیلم های سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران امروز در پردیس سینمایی ملت به پایان می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ستاد خبری سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران ، این رویداد سینمایی امروز یکشنبه 10 آبان ماه و پنجمین و آخرین روز اکران فیلم های کوتاه است که هر دو در بخش ملی و بین المللی پردیس سینمایی «ملت» پذیرای دوستداران فیلم کوتاه است.

برنامه اکران بین المللی فیلم

در اولین اکران روز پنجم از ساعت 13 الی 15 در سالن شماره دو بخش بین الملل، فیلم های داستانی «ترش و شیرین»، تجربی «خانواده انگل»، مستند «فضای خالی»، انیمیشن «مردم وقتی به هم چسبیده‌اند احمق‌تر هستند»، داستان کوتاه «خورشید تعادل»، داستان کوتاه «چرا هلن کوخ یک ماشین می‌دزدد» و تجربی «روز خارجی» به نمایش درمی‌آیند.
همچنین از ساعت 15:30 تا 17:00 سالن 2 پردیس ملت میزبان فیلم های دیگری از بخش بین الملل از جمله داستان «علی و گوسفند معجزه آسا»، داستان «هیولا»، انیمیشن «لگدان» است. ، تجربی “استخر جاذبه”، داستان “وسمه” و انیمیشن “پینوکیو” خواهد بود.
از ساعت 18 تا 20، فیلم‌های بلند «آلمان دارند و ندارند»، انیمیشن «آشفته ایام مبارک»، داستان کوتاه «میان واژه‌ها»، تجربی «فیلسوف»، داستان کوتاه «نشانی» و داستان کوتاه “ویندوزهای قدیمی” توسط بخش بین المللی منتشر خواهد شد.
سپس از ساعت 20:15 تا 21:45 داستان «برخیز» به کارگردانی مریم بختیاری، تجربی «اتاق آقای وان» به کارگردانی احسان میرزایی، انیمیشن «سمپاش» به کارگردانی فرنوش عابدی، داستان «دوش» ساخته کارگردان کارگردانی مسعود خاتمی و داستان «نجان» کارگردان: محمدمهدی باقری یکی از آثار ایرانی در بخش بین‌الملل در سالن شماره دو اکران می‌شود.

برنامه اکران مسابقه سینمای ایران

اکران فیلم های مسابقه سینمای ایران در سالن های 9 و 10 پردیس ملت برگزار می شود. امروز از ساعت 13:30 تا 15:00 سالن نهم فیلم های بلند سینمایی «گودال» به کارگردانی فرزاد رنجبر نظری، «رعنا» به کارگردانی امیر انخانجیان، «بالا فدان» به کارگردانی مریم بختیاری، «از نگاه هنرمند» به کارگردانی. گلی زارعی و «سریشوک» به کارگردانی صمد باقرزاده وارد اکران می شود.
از ساعت 15:30 تا 17:00 «از اینجا باز» به کارگردانی محسن اسدک پور و امیرحسین طالبی، «پسر خورشید» به کارگردانی آرمان فیاد، «بورهورد» به کارگردانی امیرحسین محسنی و «زدیح» به کارگردانی ابوذر پاک نژاد به روی صحنه می‌رود. برگزار شد . در این سالن نمایش داده می شود.
از ساعت 18 الی 19:30 در سالن 9 فیلم های «یک لحن» ساخته پویان مکری کارگردان، «غیر موج» ساخته محمدرضا خاوری کارگردان، «نارس» به کارگردانی نوا نعمتی، «وافه» ساخته مانا پاکسرشت اکران می شود. و «3:33» به کارگردانی آزاد صادقی.
از ساعت 20 تا 21:30 فیلم‌های «کرم ابریشم» به کارگردانی امیر آرتمن، «نجان» به کارگردانی محمدمهدی باقری، «آماتور» به کارگردانی حامد اصلانی، «رنگ‌رنگ» به کارگردانی محمدرضا مرادی و «دوباره سکوت» به کارگردانی سید محمدرضا کمال علوی نیز در همین سالن بازی می شود.
در سالن 10 از بخش مسابقه سینمای ایران از ساعت 13:45 تا 15:15 فیلم های «بخشی از تو» ساخته هادی نوری کارگردان، «میریزخانه سنترال» ساخته وحید نامی و نوید نامی، «نوشابه مشکی» ساخته کارگردانان. به کارگردانی محمد پایدار، «ترس» محمد همتی و «نگران من نباش» ساخته امین هویست نمایش داده می شود.
در ادامه اکران فیلم های بخش مسابقه سینمای ایران در سالن شماره 10 از ساعت 15:45 تا 17:15 “رو به شب” ساخته سعید کشاورز، “پارادوپینگ” ساخته محمدرضا حسنی رنجبر، “یه”. چم یه لنگ به کارگردانی یاسر برزگر و شیهه به کارگردانی پویا سعیدی ساخته می شود.
در همین سالن از ساعت 18:15 الی 19:45 فیلم های «قهوه خانه عاشیقال» ساخته رضا جمالی کارگردان، «جابجایی» ساخته سیاوش بهادری راد، «دندان آنها» ساخته علی پاک نیا، «بانو» ساخته فردین انصاری کارگردان و فرار» به کارگردانی هومان نادری منتشر می شود.
از ساعت 20:15 الی 21:45 در سالن شماره 10 «لبخند نمی زند» به کارگردانی زردشت افشاری، «پرویز» به کارگردانی پیمان فخرایی، «با سارا» به کارگردانی ایمان فراخانی و «اسما» به کارگردانی. مصطفی آقامحمدو و فرهادی حاجی عباسی.

برنامه انیمیشن مسابقه سینمای ایران

انیمیشن‌های بخش مسابقه سینمای ایران در پنجمین روز جشنواره در سالن یک اکران می‌شوند و اکران این آثار از ساعت 13:30 تا 15 پیگیری می‌شود.

در این تئاتر «قتل عام» به کارگردانی سپهر مومنی، «زنده بیدار، آغاز» به کارگردانی حسین مرادی زاده، «گوهر نور» به کارگردانی زهرا ملامحمدی، «آسمان دوستانی» به کارگردانی امیر مهران، «تیر مشاخی» به کارگردانی «کاوه» دشت گل حیایی به کارگردانی حسین آقامحمدی، ملودی احمد عربانی کارگردان، زمان خواب به کارگردانی محمود غلامی و فرود نور به کارگردانی فرزانه شفیعی و امین صفار در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.
در دومین اکران فیلم های انیمیشن بخش مسابقه سینمای ایران در پنجمین روز جشنواره، سالن شماره یک از ساعت 18 تا 19:30 میزبان فیلم های «جایگزین ها» ساخته عبدالله علیمراد کارگردان «مردم» است. و ماه» به کارگردانی یونس غزالی، «بزرگترین پرونده گلی» به کارگردانی الیکا مهران پور، «سمپاش» به کارگردانی فرنوش عابدی، «چرخ زندگی» به کارگردانی زهرا حسینی، «یاماها» به کارگردانی فرزانه قبادی، «برگشت ناپذیر» ساخته کارگردان کارگردان شیدا کاشی و رباب به کارگردانی صبا جاور.

برنامه نمایش فیلم های مستند از سینمای ایران

سالن شماره یک از ساعت 20 الی 21:30 میزبان برنامه نمایش مستندهای بخش مسابقه سینمای ایران است که در آن «لوورخان» به کارگردانی شروین وحدت و پیام عزیزی، «پایزان» به کارگردانی سجاد ایمانی و «امیر» ساخته داود کارگردان میرزابیقی روی پرده می رود.

برنامه ای برای نمایش آثار تجربی از مسابقه سینمای ایران

امروز در سالن شماره یک از ساعت 15:30 تا 17:00 اکران فیلم های تجربی از بخش مسابقه سینمای ایران است. در این اکران فیلم های «اتاق آقای وان» ساخته احسان میرزایی کارگردان، «۲۱۳۲ نفر تماشا می کنند» به کارگردانی کمیل سهیلی، «مغزم از خنده ترکید» ساخته علی استرکی، «دال و مدال» به کارگردانی امین بزرگزاد و محمد پوستندوز، «زمانی که L.R. «گریست» ساخته احمد هوشنیت، «زمستان دخیریم» به کارگردانی علی آریافرد و «سبحانه» به کارگردانی مرتضی فرهادنیا به نمایش گذاشته می شود.

برنامه نمایش آثار بخش “استعدادهای جدید”.

فیلم هایی از بخش «استعدادهای جدید» در پنجمین روز جشنواره در سالن شماره 8 روی اکران می رود. از ساعت 20 تا 21 فیلم‌های «میز هفت» ساخته سبحان بیرانوند، «ترال» ساخته میثم فرخمند و اهورا بارانی، «شایعة» ساخته احمد صمیمی و «کورتیزول» ساخته دانیال نوروش کارگردان اکران می‌شوند. . در این سالن

نمایش برنامه از بخش «کتاب و سینما».

همزمان با پنجمین روز جشنواره در سالن 8 از ساعت 18:30 تا 19:30 آثار بخش «کتاب و سینما» به نمایش در می‌آید. در این اکران فیلم های «یاماها» به کارگردانی فرزانه کبادی، «سبحانه» ساخته مرتضی فرهادانیا، «رنگرنگ» ساخته محمدرضا مرادی، «سیریشوک» ساخته صمد قربان زاده، «گیلگمش» ساخته حسین مرادی زاده، «تیر مشکی» کارگردانی شد. ” ” به کارگردانی کاوه سیستانی و “زنده بیدار” و “آغر” به کارگردانی حسین مرادی زاده اکران می شود.

دیدگاهتان را بنویسید