برنامه نمایش سی و نهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران منتشر شد


ساعت: 16:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۵
کد خبر: 1903985

جدول نمایش آثار منتخب بخش‌های مختلف سی و نهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران در این رویداد در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ستاد خبری سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، جدول نمایش آثار راه یافته به بخش های مختلف سی و نهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران در این رویداد در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از چهارشنبه 6 مهرماه با نمایش فیلم هایی در دو بخش کلی «سینمای ملی» و «سینمای بین الملل» آغاز و تا 11 آبان ماه 1401 ادامه خواهد داشت و این 2 بخش شامل فیلم های سینمایی نیز می شود. ژانرهای مختلف در قالب های داستانی، انیمیشن، تجربی و مستند.

جشنواره سی و نهم همچنین در نشست های تخصصی «20 تا 39» با حضور مربیان ایرانی و بین المللی با موضوعات مختلف با محوریت ژانر میزبان علاقه مندان به سینما خواهد بود.

دومین نمایشگاه و فروشگاه عکس «ایران من» در سی و نهمین دوره جشنواره، گزیده ای از آثار عکاسان با موضوع آداب و رسوم و فرهنگ ایران را به نمایش گذاشته و به فروش می رساند.

همچنین در این دوره از جشنواره فیلم کوتاه تهران، جمعی از فارغ التحصیلان انجمن سینمای جوانان ایران در همایش بزرگداشت روزهای گذشته و حال حضور در کلاس های انجمن سینمای جوانان ایران حضور خواهند داشت.

جشنواره سی و نهم همچنین با بررسی فیلمنامه اولین متقاضیان فیلم که درخواست خود را در سایت جشنواره ثبت کرده اند، از 10 فیلمنامه منتخب برای ساخت تابلوی فیلمنامه و تابلوی معرفی حمایت می کند.

این رویداد با برگزاری نشست های تخصصی از ساعت 10 صبح کار خود را آغاز می کند و هر روز تا ساعت 22 میزبان هنرمندان، سینماگران، اهالی رسانه و دوستداران فیلم کوتاه است و تا حدود ساعت 22 هر روز در 4 سانس به نمایش در می آید.

جدول زمان بندی فیلم ها را می توانید اینجا ببینید.

سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار از ۶ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۱ (۱۹ تا ۲۴ مهرماه ۱۳۹۱) برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید