برنامه های سفر مسیرهای روز در قزوین / رسانه ها به تبیین فلسفه روز قدس می پردازند

وی گفت: روز جهانی قدس به نقطه وحدت بین مسلمانان جهان تبدیل شده است. وی افزود: با توجه به دستورالعمل ابلاغی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مصوبه سراسری ستاد مبارزه با ولیعهد، مقرر شد امسال راهپیمایی روز جهانی قدس به صورت حضوری و میدانی برگزار شود. مانند سالهای قبل از شیوع. تاج.”

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: مسلمانان جهان.

وی افزود: مردم ایران و جهان با پیوستن به راهپیمایی روز قدس، اقدامات جنایتکاران صهیونیست در حمله به مسجد الاقصی را محکوم خواهند کرد و خواهان رهایی مردم مظلوم فلسطین از سلطه و اشغال جعلی هستند. رژیم صهیونیستی.

روز جهانی قدس به نقطه وحدت مسلمانان در سراسر جهان تبدیل شده است


شهسواری گفت: طبق هماهنگی ها و برنامه ریزی ها راهپیمایی روز قدس در مناطق شهری و برخی روستاها و محلات استان قزوین برگزار می شود.

وی با اشاره به روز قزوین گفت: راهپیمایی روز قدس این هفته ساعت 11 صبح از دو مسیر چهارراه طالقانی (سرپل طالقانی) – خیابان طالقانی – میدان آزادی – مسجد النبی و مسیر دیگر از میدان میرعماد. – سنت نادری – میدان آزادی و محل برگزاری نماز جمعه در مسجدالنبی آغاز می شود.

این مقام مسئول درباره برنامه های پیش بینی شده برای پاسداشت روز جهانی قدس بیان کرد: سخنران راهپیمایی روز قدس امسال سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین خواهد بود که قبل از خطبه های نماز جمعه و تصمیم گیری نهایی سخنرانی خواهد کرد. راهپیمایی روز قدس قرائت می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شبهات و بمباران های تبلیغاتی دشمنان جهان اسلام در فضای مجازی و واقعی که در صدد زیر سوال بردن آرمان های روز قدس هستند. روشنگری و تبیین لازم از فلسفه وجودی روز قدس و ابعاد گسترده آن باید توسط رسانه ها و مطبوعات با آثار جدید و بدیع صورت گیرد.

آزادی فلسطین از یوغ صهیونیسم بین المللی خواسته همه مسلمانان جهان است.


شهسواری افزود: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین راهپیمایی روز قدس، لازم و ضروری است تا مشاهیر، معلمان، اساتید و فرهنگیان بتوانند ابعاد مختلف این روز را به دانش آموزان منتقل کنند. و نسل‌ها. «جوان‌ها تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به پیامدها و آثار کمپین روز جهانی قدس گفت: بیت المقدس پس از گذشت چهار دهه از برگزاری این مراسم به نقطه وحدت همه مسلمانان تبدیل شده است، بنابراین همه مسلمانان جهان خواهان رهایی فلسطینیان از یوغ هستند. صهیونیسم بین المللی».

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: امروز توجه همه آزادگان و مسلمانان جهان به روز قدس و مردم فلسطین بیش از پیش افزایش یافته است.

وی در پایان گفت: از همه مردم آگاه و متدین سرزمین شهیدان بابایی، لشگری و رجایی دعوت می کنم در راهپیمایی روز قدس برای انجام وظایف خود و انجام وظایف دینی در حمایت از مظلومان جهان شرکت کنند.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید