برنامه های مردمی برای تجلیل از خانواده شهدای امنیت برگزار می شود


ساعت: 11:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۷
کد خبر: 1918609

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برنامه های مردمی زیادی نیز در تجلیل از این بزرگواران در حال انجام است. در روزهای گذشته خانواده شهدای اخیر امنیت را از سراسر کشور دعوت کردیم و دیدار مردمی در مسجد جامع نارمک برگزار شد و آن بستگان به دیدار رئیس جمهور رفتند و آقای رئیس جمهور از آنها تشکر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بر لزوم تکریم و حمایت از خانواده شهدای اغتشاشات اخیر تاکید کرد و گفت: زمانی که مراحل قانونی احراز شهادت این عزیزان به پایان رسید و آنها خانواده ها تحت پوشش ما هستند، همان خدماتی که طبق قانون ما باید ارائه شود. ما به همه خانواده های شهدا تسلیت می گوییم.

وی افزود: در روزهای اخیر خانواده شهدای اخیر امنیت را از سراسر کشور دعوت کردیم و دیدار مردمی در مسجد جامع نارمک برگزار شد و آن بستگان به دیدار رئیس جمهور رفتند و رئیس جمهور از آنان تشکر کرد.

رئیس بنیاد شهید خاطرنشان کرد: برنامه های مردمی بسیاری نیز در راستای تجلیل از این بزرگواران در حال انجام است. چند روز پیش برنامه بزرگداشت شهید آرمان علیوردی در یکی از حوزه های علمیه تهران برگزار شد که آیت الله اعرافی رئیس حوزه های علمیه کشور نیز در آن حضور داشتند و از پدر بزرگوار این شهید و بنیاد شهید تجلیل کردند. در این گونه برنامه ها نیز ایفای نقش می کند.

دیدگاهتان را بنویسید