راهپیمایی مردمی «مدافعان کیان خانواده» همزمان با سراسر کشور در سنندایی برگزار می شود.


ساعت: 11:32
تاریخ انتشار: 22.04.1401
کد خبر: 1882828

سرکانی گفت: به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب اجتماع مردمی «مدافعان حریم خانواده» با حضور بانوان و دختران انقلابی در پارک کودک سنندایی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بطول سرکانی مسئول بسیج جامعه زنان کردستان در گفتگو با کُردتودی گفت: به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب اجتماع مردمی «مدافعان کیان خانواده» با حضور بانوان و دختران انقلابی برگزار شد. تعدادی از مسئولان استان امروز 31 تیرماه ساعت 19:00 در پارک کودک سنندج برگزار می شود.

وی گفت: این گردهمایی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیده فاطمه اسدی از شهدای برجسته کشور برگزار می شود.

سرکانی افزود: برپایی ایستگاه های نقاشی، برپایی غرفه های پرسش و پاسخ و اجرای سرود تقدیر از فرماندهان از جمله برنامه های متنوع این همایش خواهد بود.

سرکانی با بیان اینکه این همایش با حضور بسیجیان و با مسئولیت جامعه زنان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: دشمنان پیگیرانه در صدد تضعیف حجاب و عفاف در جوامع اسلامی هستند چرا که این موضوع مانعی برای تحقق آنهاست. اهداف و متأسفانه مشکلات ناشی از مشکل بدحجابی نه تنها به فرد آسیب می زند، بلکه آسیب های ناشی از آن گریبانگیر همه افراد جامعه می شود که می طلبد نهادها و سازمان های ذیربط و همچنین شهروندان از همه امکانات خود برای گسترش استفاده کنند. این تعهد

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید