راهپیمایی یومولا در روز جمعه 13 نوامبر در سراسر استان مرکزی برگزار می شود


زمان: 12:30 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 08/09/1401
کد خبر: 1907274

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

خلیلی با اشاره به اینکه راهپیمایی یوم الله روز جمعه 22 آبان ماه در سراسر استان با حضور حماسی و دشمن شکن اقشار مختلف مردم برگزار می شود گفت: در شهرستان اراک نیز راهپیمایی ساعت 10 صبح از ساعت 10 آغاز می شود. میدان شهدا و ختم به مسجد بیت المقدس.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ محص الائمه در جلسه بزرگداشت استاندار مرکزی 22 آبان ماه، حادثه تروریستی کشته شدن زائران بی گناه حرم شاهچراغ شیراز را تسلیت گفت و برای همه مجروحان به ویژه سه مجروح هم استانی آرزوی سلامتی کرد. امسال مراسم مبارزه با استکبار 22 آبان راهپیمایی وحدت و درهم کوبیدن دشمن با حضور همه اقشار مردم خواهد بود.

مخلص الائمه افزود: راهپیمایی 22 آبان عرصه نمایش اقتدار جامعه دانش آموزی و تجلی روحیه استکبارستیزی ملت همواره در صحنه انقلاب اسلامی است.

وی بر نقش محوری دانش آموزان در مراسم سیزده آبانی امسال تاکید کرد و گفت: جمعه سیزده آبانی و حضور حداکثری دانش آموزان در راهپیمایی باعث شده در سال های اخیر این اتهام به زور دانش آموزان وارد شود. برای شرکت در این راهپیمایی، کارهایی که آنها انجام داده اند را خنثی می کند.

استاندار مرکزی با اشاره به اتفاقات و روندهای اخیر در کشور گفت: همه دستگاه های اجرایی بخشداری با تمام توان و ظرفیت خود در برگزاری باشکوه ترین راهپیمایی 22 آبان شرکت کنند.

وی برپایی غرفه های فرهنگی و هنری، نمایشگاه کتاب، فضاسازی و تزیینات شهری، ایجاد فضای شادابی و نشاط اجتماعی با اجرای برنامه های جذاب هنری را از جمله برنامه های اجرایی برای برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 آبان عنوان کرد. ممکن است.


استان مرکزی در دوران دفاع مقدس هزار شهید دانش آموز تقدیم انقلاب کرد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: 22 آبان فصل سخنرانی است و همه اقشار با حضور آگاهانه و پرشور در راهپیمایی 22 آبان از عظمت و اقتدار ایران اسلامی دفاع خواهند کرد.

نظری با اشاره به اینکه استان مرکزی در دوران دفاع مقدس هزار شهید دانش آموز تقدیم انقلاب کرد، گفت: امروز تقدیم و تبیین عزت و رشادت های شهدای دانش آموز به نسل نوجوان یک رسالت و وظیفه بر عهده همه است. موسسات فرهنگی و آموزشی .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز در این جلسه گزارشی از جلسات و برنامه های پیش بینی شده به مناسبت یوم الله 13 آبان ارائه کرد و گفت: 13 آبان یکی از روزهای ماندگار و سرنوشت ساز تاریخ است. انقلاب اسلامی که یادآور سه واقعه از تبعید معمار کبیر انقلاب تا شهادت وی است، ورود جمعی از دانشجویان به دست رژیم طاغوتی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا.

حجت الاسلام خلیلی افزود: استکبارستیزی پیام محوری جهانی انقلاب اسلامی و رمز عزت و سعادت ملت های جهان و پیشرفت و اقتدار ملت ایران است و با توجه به حوادث اخیر و برنامه های شوم استکبار جهانی برای شروع هرج و مرج و بی نظمی لازم است یوم الله را جشن بگیریم. 13 آبان و تبیین توطئه های استکبار جهانی علیه ملت رشید و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم و ضروری است.

وی تاکید کرد: راهپیمایی یومولا 22 آبان با حضور حماسی و دشمن شکن اقشار مختلف مردم در سراسر استان برگزار می شود و دانش آموزان نیز به همراه خانواده خود حضور خواهند داشت و در نهایت با اقامه نماز سیاسی جمعه این مراسم به پایان می رسد.

مشاور معنوی استاندار مرکزی افزود: راهپیمایی یوم الله 22 آبان در شهرستان اراک از ساعت 10 صبح از میدان شهدا آغاز می شود و پیش از آن نیز از ساعت 9 صبح برنامه های متنوع فرهنگی و هنری با اجرای هنرمندان استانی و حضور دانش آموزان به همراه پخش زنده از شبکه های استانی و سراسری پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید