فعالیت های آموزشی در استان مرکزی از 15 اسفندماه برگزار می شود/ استان مرکزی در زمینه واکسیناسیون پیشگام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; وی ادامه داد: خوشبختانه با تلاش کادر بهداشت و درمان و مشارکت مردم استان شاهد شیب نزولی در مسیر امیکرون هستیم و امیدواریم در انتهای استان شرایط نسبتاً بهتری ایجاد شود. هفته، اما بیماری عروق کرونر قلب وجود ندارد. «این بیماری در طول زمان پایدار نیست و بنابراین رعایت پروتکل‌های بهداشتی یک اصل مهم است.


استان مارکاسی در زمینه واکسیناسیون پیشرو است

اهل الائمه گفت: استان مرکزی در زمینه واکسیناسیون پیشتاز است و در نوبت اول 96 درصد، در نوبت دوم 88 درصد و در نوبت سوم 38 درصد شاهد هستیم که از میانگین کشوری و خوشبختانه واکسیناسیون بالاتر است. در ایران بالاتر از میانگین جهانی است.

وی ادامه داد: بر اساس تئوری متخصصان بهداشت، افرادی که به این بیماری مبتلا هستند، پس از 3 هفته می توانند واکسینه شوند و راه برون رفت از بحران عروق کرونر، واکسینه شدن و رعایت پروتکل های بهداشتی با تاکید بر تزریق سه دوز واکسن است. و همه باید به این موضوع توجه کنند و او تصمیم می‌گیرد تا سال آینده نوبت چهارم را از ستاد ملی تزریق کند.


ستاد سفر در استان نوروزی راه اندازی شد

استاندار مرکزی گفت: با توجه به تعطیلی دو ساله سفرهای نوروزی امسال با تمرکز بر تزریق سه دوز واکسن و رعایت پروتکل های بهداشتی، شرایط سفر به نوروز فراهم شده است.

اهل الائمه افزود: برای تمامی سفرهای نوروزی باید سه دوز واکسن تزریق شود و سایر استان ها نیز در این زمینه آمادگی داشته باشند و در ارائه خدمات بهتر مشارکت کنند.

وی ادامه داد: اردوهای راهیان نور در استان مرکزی در حال برگزاری است و سلامت زائران در اولویت قرار دارد و خوشبختانه با توجه به هماهنگی های لازم توسط عوامل و ارائه سه دوز واکسن به شرکت کنندگان، در آنجا قرار گرفت. جای نگرانی نیست.”

استاندار مرکزی گفت: در خصوص تهیه بلیت الکترونیکی اتوبوس های شهری کوتاهی وجود دارد و لازم است با ورود دادستان و دستگاه قضایی با متخلفان قاطعانه برخورد شود و شرایط برای ارائه خدمات به مردم تسهیل شود.

اهل الائمه گفت: لازم است فرماندار اراک با هماهنگی دادستان و شهردار اراک جلسات کارشناسی در این خصوص برگزار و اقدامات لازم را برای حل موضوع انجام دهد.


فعالیت های آموزشی در استان مرکزی از 15 اسفند به صورت حضوری انجام می شود

وی بیان کرد: با توجه به روند نزولی استان از فردا تمامی فعالیت های آموزشی در تمامی مقاطع، مهدکودک ها و دانشگاه ها به صورت حضوری انجام می شود و رعایت پروتکل های بهداشتی باید به شدت و با تشخیص مدیران مدارس رعایت شود. گروه بندی شوند.

استاندار افزود: بیش از 43 درصد از کارکنان استان دوز سوم را تزریق کرده اند که باید ادامه یابد و همه اصناف موظف به کدگذاری هستند. QR آنها باید واکسن خود را به جای تشکل های کارگری بگذارند و ما در این زمینه نیاز به فرهنگ سازی داریم که باید انجام شود.

مولث الائمه گفت: کنترل ورودی و خروجی بازارهای بسته با همکاری کادر بهداشتی و درمانی و تشویق مردم به پوشیدن ماسک ضروری است و فرمانداران راهکارهای لازم را برای رعایت پروتکل های گردشگری تعطیل بیندیشند. و مراکز تفریحی در شهرها.»

وی گفت: برای تشویق مردم به واکسینه شدن توسط فرمانداران باید اقدامات ابتکاری انجام شود و در این راستا فرمانداران و مدیران شبکه بهداشت و درمان شهرستان های شازند، تفرش و زرندیه تشویق می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید