22 اسفندماه در نقاط مختلف استان یزد برگزار می شود


ساعت: 11:41
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908069

حجت الاسلام متوسل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: فردا جمعه همزمان با سراسر کشور راهپیمایی 21 آبان در نقاط مختلف استان یزد برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمدحسین متوسل در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به فرارسیدن یوم الله 13 آبان و بزرگداشت سه واقعه این روز تبعید امام در سال 43 توسط رژیم پهلوی، کشتار دانش آموزان و دانشجویان. در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانش آموزان در سال 58 از راهپیمایی 22 آبان در اقصی نقاط استان خبر داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه فردا جمعه همزمان با سراسر کشور راهپیمایی در نقاط مختلف استان یزد برگزار می شود، گفت: مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان رأس ساعت 14 برگزار می شود. ساعت 10 صبح با تجمع در میدان امیر چمک یزد و اجرای برنامه های متنوع سپس جمعیت به سمت مسجد ملا اسماعیل می روند.

وی با اشاره به حضور گسترده اقشار مختلف مردم در آن روز، ادامه داد: موکب ها و اجتماعات به مناسبت روز دانشجو در شهرها و نقاط مختلف استان با توجه به شرایط قبل یا بعد از نماز جمعه در آن مکان ها برگزار می شود.

متوسله اجرای برنامه های مختلف حماسی و ملی، برپایی غرفه های فرهنگی مختلف در مسیر راهپیمایی و سرود خوانی را از جمله برنامه های یوم الله 13 آبان در یزد برشمرد و گفت: پایان برنامه آن روز با سخنرانی حجت الاسلام طیب است. رئیس شورای اردوگاه عمار پیش از خطبه های نماز جمعه. او در مسجد ملا اسماعیل یزد است.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 آبان نشان دهنده وحدت ملت ایران، رسوایی دشمنان و تقویت امنیت کشور است، یادآور شد: دانش آموزان، دانشجویان، هیئت های مردمی، هیئت های مذهبی و بخش های مختلف مردم یزد با شرکت در این راهپیمایی مشت حماسی دیگری زدند در این روز تصمیم می گیرند و سیلی محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید