برنامه یحیی برای دیدار با سپاهان; پرسپولیس قهرمان می شود؟

برنامه یحیی برای دیدار با سپاهان;  پرسپولیس قهرمان می شود؟

باشگاه پرسپولیس در خبری از تلاش مدیران تیم ها برای رایزنی با سازمان لیگ برای افزایش سهمیه حضور هواداران در ورزشگاه آزادی مقابل سپاهان خبر داد.

در بیانیه باشگاه پرسپولیس در این خصوص آمده است:
نظرات در مورد تماس ها و سوالات طرفداران عزیز؛ سایت بلیت فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان روز دوشنبه افتتاح شد و در مدت کوتاهی سهمیه اختصاص یافته به فروش رسید. با توجه به اینکه بلیت فروشی و تصمیم گیری در مورد تعداد بلیت و ظرفیت تماشاگران در اختیار باشگاه نیست، تلاش و رایزنی مدیران باشگاه برای افزایش سهمیه ها ادامه دارد. این باشگاه پیش از این با نامه های رسمی درخواست خود را برای کسب مجوز از نهادهای مربوطه به سازمان لیگ فوتبال ارسال کرده بود.

این موضوع بیشتر مورد توجه قرار گرفت، زیرا دو هفته پیش که پرسپولیس در اصفهان بازی می کرد، شاهد حضور پرتعداد تماشاگران در ورزشگاه بودیم که اتفاقاً باعث خوشحالی ما در مجموعه پرسپولیس شد و صرف نظر از حضور بیشتر تماشاگران. به نفع حریف بود، ما از آن استقبال کردیم. بر این اساس امیدواریم نه تنها برای بازی پیش رو و نه تنها برای پرسپولیس، بلکه برای تمامی مسابقات تا جایی که شرایط ورزشگاه اجازه می دهد از حداکثر ظرفیت استفاده شود.

در رابطه با این بازی در صورت تصمیم گیری از سوی نهادهای مربوطه مبنی بر افزایش سهمیه بیننده در اسرع وقت اطلاع رسانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید