برپایی پنجمین نمایشگاه شب یلدا در استان کرمانشاه

ساعت: 12:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۱
کد خبر: 1791500

مدیر امور نمایشگاه‌های شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه اعلام کرد؛

بنفشه امامی نیا از برپایی پنجمین نمایشگاه شب یلدا در پارک شاهد کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بنفشه امام نیا در گفت و گو با مرصادنیوز از برپایی پنجمین نمایشگاه شب یلدا در استان کرمانشاه خبر داد.

مدیر امور نمایشگاه های شرکت نمایشگاه های بین المللی کرمانشاه افزود: این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد ایجاد شده است.

وی هدف از ایجاد این نمایشگاه را عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب و برقراری سنت دیرینه جشن ها و مراسم در یلدا عنوان کرد.

امامی نیا از حضور 116 کابین در فضایی به مساحت 2000 متر با حضور 90 درصد تولیدکنندگان و عرضه کنندگان داخلی استان و همچنین حضور استان هایی مانند کرمان، اصفهان و یزد در این نمایشگاه خبر داد.

وی زمان برپایی این نمایشگاه را از روز گذشته 20 آذرماه اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه تا روز جمعه 26 آذرماه دایر است و آماده بازدید علاقه مندان و شهروندان کرمانشاهی است.

امامی نیا ساعات بازدید از نمایشگاه را از 15 تا 20 اعلام کرد و گفت: مردم می توانند در ساعات مشخص شده از نمایشگاه بازدید کرده و کالاهای مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنند.

وی همچنین از تخفیف 10 تا 15 درصدی بر روی اجناس عرضه شده خبر داد.

به گفته امامی نیا، کلیه فروشندگان و غرفه داران دارای کارت واکسن هستند و ورود بدون ماسک به غرفه ممنوع است و تمامی غرفه ها روزانه توسط نیروهای خدماتی ضدعفونی می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید