برپایی نمایشگاه لوازم خانگی در کرمانشاه


ساعت: 12:47
تاریخ انتشار: 1301/07/16
کد خبر: 1901873

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه اعلام کرد؛

حامد وفاپور از آغاز به کار بیست و دومین نمایشگاه ملی و تخصصی لوازم خانگی در کرمانشاه از 27 مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حامد وفاپور در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز از آغاز به کار بیست و دومین نمایشگاه ملی و تخصصی لوازم خانگی در کرمانشاه از 27 مهرماه سال جاری خبر داد.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه با بیان اینکه این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های کرمانشاه واقع در انتهای پارک شهید دایر است، افزود: این نمایشگاه تا روز جمعه 31 مهرماه پذیرای بازدیدکنندگان است.

وی گفت: شامل انواع لوازم خانگی، تجهیزات صوتی و تصویری، لوستر و چراغ های تزئینی، فرش ماشینی، فرش چراغ دار، مبلمان و تجهیزات نجاری و آشپزخانه از جمله محصولات عرضه شده در این نمایشگاه است.

وفاپور ادامه داد: در این نمایشگاه تولیدکنندگان یا عرضه کنندگان لوازم خانگی از استان های مختلف کشور از جمله کرمانشاه، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی، قزوین، همدان، مازندران، فارس، اردبیل و … حضور دارند.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را تامین لوازم خانگی بدون واسطه، شناخت ذائقه مصرف کنندگان، حمایت از تولیدات داخلی، ایجاد نمایندگی های تولیدکنندگان لوازم خانگی در مناطق مختلف کشور و تبادل دانش و اطلاعات عنوان کرد.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه ساعات کاری این نمایشگاه را از ساعت 15 الی 20 اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید