برگزاری اولین جلسه هیئت رهبری بازی های کشورهای اسلامی با حضور رئیس کمیته ملی المپیک


ساعت: 16:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839848

نخستین نشست رهبری کاروان ورزشی ایران اعزامی به پنجمین دوره بازی های کشورهای اسلامی امروز در کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک ; اولین نشست رهبری کاروان ورزشی ایران برای پنجمین دوره بازی های کشورهای اسلامی امروز (چهارشنبه 28 اردیبهشت) با حضور صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، نصراله سجادی مشاور ارشد عسگر رحیمی رئیس جمهور و رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد. کاروان بازی های ملی المپیک.

صالحی امیری در ابتدای این دیدار خطاب به رئیس این کاروان تاکید کرد: باید تدابیر لازم برای اعزام کاروان قدرتمند به بازی های کشورهای اسلامی بدون مرز اندیشیده شود. حضور موفق در بازی های کشورهای اسلامی در کشور دوست و همسایه ترکیه برای ما مهم است.

وی افزود: با توجه به تعویق بازی های آسیایی هانگژو، این بهترین فرصت برای حضور حداکثری در بازی های کشورهای اسلامی است. پیش از این، نزدیکی این دو رویداد بر هر دو کاروان تأثیر می گذاشت، زیرا تعدادی از رشته ها بیشترین تعداد را در هانگژو داشتند و برخی خواهان حضور حداکثری در اسب بودند. خوشبختانه اکنون زمان حضور حداکثری است.

صالحی امیری افزود: از ظرفیت افزایش جوایز برای تشویق حضور پررنگ ورزشکاران پیشرو استفاده کنیم. کمیته ملی المپیک همچنین از حضور پررنگ کاروان ورزشی اعزامی ایران به پنجمین دوره بازی های کشورهای اسلامی حمایت لازم را می کند.

رحیمی رئیس کاروان اعزامی ایران به کشورهای اسلامی در این دیدار با تاکید بر اینکه برنامه های مربوط به کاروان ما برای این رویداد از بهمن ماه آغاز شده است، افزود: خوشبختانه در همه زمینه ها حتی از کمیته برگزاری بازی ها هم جلوتر هستیم. با انتخاب هوشمندانه مسئولان از کمیته های مختلف ستادی نظارت، با هماهنگی خوب در جهت تحقق اهداف ستاد نظارت گام برداریم.

رحیمی به همراه معاونین خود دکتر دهدا، هادی ساعی و سرکار خانم اسلامان گزارشی از فعالیت های انجام شده از جمله ثبت نام، پیگیری مسائل فنی و دفترچه فنی و توزیع آنها بین فدراسیون ها برای توجیه کادرفنی ارائه کردند.

همچنین نمایندگان اصحاب رسانه، تشریفات، کمیته های ارتباطات و فناوری، حراست، دارایی و مسکن به تشریح فعالیت ها و برنامه های پیش رو پرداختند.

سجادی در پایان در خصوص ترکیب کادر رهبری اعلام کرد: خوشبختانه این گروه دارای تیم جوان و با تجربه ای است که می تواند به سرپرست کاروان کمک کند و مطمئنا فدراسیون ها همکاری لازم را با رهبری برای بازی خواهند داشت. کاروان قوی.» برای اعزام به کشورهای اسلامی.

گفتنی است در این نشست بابایی دکتر دهدا، دکتر افتخاری، هادی ساعی، دکتر سید محسن میر، عسگر فرحی، دکتر سپیده گلیجانی مقدم، عاطفه اسلامیان، محمود عبدالهی، محمد عبیری، حمیدرضا سلامی محمد حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید