برگزاری اولین یادواره تیم فوتبال شهدای فجر ورامین با 18 شهید، 23 جانباز و 43 رزمنده


ساعت: 15:58
تاریخ انتشار: 05/08/1401
کد خبر: 1886634

اولین یادواره تیم فوتبال شهدای فجر ورامین در حسینیه شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران، تیم فوتبال شهدای فجر ورامین دارای 18 شهید، 23 جانباز و 43 رزمنده است. نام تیم بر اساس قرآن کریم انتخاب شد و به گفته مدیر تیم، با افتتاح قرآن، نام سوره فجر آمد و بدین ترتیب نام این تیم شهدا فجر و رحیم شد.

منش فرزند شهید جعفری به نقل از پدرش نقل می کند شرط عضویت و حضور در این تیم حفظ 50 حدیث بوده است. فرزند یکی دیگر از شهدای تیم که معلم است، می گوید پدرم می گفت: من فقط طرفدار تیم شهدای فجر ورامین هستم. اکنون وظیفه دارم شخصیت شهدای تیم را برای دانش آموزان و نسل جوان بیان کنم و آنها را بیش از گذشته با آداب و رسوم و اخلاق شهدای این تیم آشنا کنم.

خجت الا بهمنی، مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران که در این مراسم حضور داشت، گفت: شاید برخی افراد اطلاعات کافی در مورد شهدای فوتبالیست نداشته باشند، تجلیل از شهدای فوتبالیست می تواند یک امر باشد. فرصت خوبی برای نسل جوان است تا با شخصیت و هدف این شهدا بیشتر آشنا شوند

وی گفت: به همین مناسبت یکی از هفته های بیست و دومین دوره لیگ برتر را به نام شهدای این تیم فوتبال نام گذاری می کنیم تا مراسم فرهنگی باشکوهی برای آشنایی بیشتر مردم با این شهدای فوتبال در سراسر کشور برگزار شود. جهان . کشور.



دیدگاهتان را بنویسید