یادمان شهدای قاجار الگویی ضروری در برگزاری یادواره هاست


ساعت: 12:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۵
کد خبر: 1808621

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: ستاد مردمی یادمان قاجار الگویی لاینفک در برگزاری یادواره های شهداست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، اعضای ستاد مردمی با گرامیداشت عملیات مواد معدنی جامد و یادواره شهدای قاجار با فرمانده و وارث سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام دیدار کردند. محمد تقی قاسمی از فرماندهان 8 ساله دفاع مقدس نیز در این دیدار حضور داشت.

عباس احمدی دبیر یادواره شهدای قاجار از برگزاری باشکوه این یادواره گفت: سرافراز و سرافراز وصل می شود.

محمد تقی قاسمی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس نیز در این نشست گفت: امروز شاهد حرکت عظیمی در برگزاری یادواره های شهدا هستیم.

وی گفت: کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام با عزت برگزار شد و به همین دلیل رهبر معظم انقلاب رضایت داشتند.


یادواره های شهدا فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

سردار کریمیان جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام نیز در این نشست گفت: یکی از رویکردهای مهم جریان سازی در فرهنگ ایثار و شهادت است. مردم با برگزاری یادواره شهدا به دوران دفاع مقدس افتخار می کنند، «این ارزشمند است.

وی گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و گفت: همه ما امروز آرامش و امنیت را مدیون جوانانی هستیم که بدون هیچ ملاحظه ای جان خود را فدای نظام اسلامی کردند.

وی از تلاش های انجام شده برای برگزاری این یادواره تقدیر کرد.


یادمان شهدای قاجار الگویی ضروری در برگزاری یادواره هاست

سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام نیز گفت: یادواره شهدای قاجار نظم و انضباط سختی دارد. ستاد بزرگداشت این یادمان به تایید سپاه رسیده است. “

وی گفت: در سال های یادواره ها که مردم پیشتاز بودند، اثر ماندگارتر و رونق بیشتری داشت. البته سپاه موظف است به همه کمک کند و این الگو بعد از کنگره در دستور کار است و به همین ترتیب تا پایان سال چندین یادواره برگزار می شود.

سردار شاکرمی خاطرنشان کرد: کنگره ها از دیدگاه رهبر فرزانه انقلاب از اهمیت ویژه ای برخوردار است. رسانه ها باید دیدگاه های مختلف دوران دفاع مقدس را برای مردم تبیین کنند.» سایر اقدامات در حوزه فضای مجازی قابل تقدیر بود. و ارزشمند

وی با اشاره به سوء تفاهم ها گفت: با توجه به شرایط جوی و وزش باد شدید باید شرایطی فراهم می شد تا بتوانیم از این مراسم معنوی و ارزشمند نهایت استفاده را ببریم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در پایان گفت: ستاد مردمی یادمان قاجار الگویی لاینفک در برگزاری یادواره های شهداست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید