برگزاری جلسه برنامه ریزی شده تدفین شهدای گمنام در مجموعه ورزشی انقلاب


ساعت: 18:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۳
کد خبر: 1821640

جلسه برنامه ریزی شده برای تدفین شهدای گمنام امروز در مجموعه ورزشی انکلاب به ریاست دکتر سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش های همگانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، معاون فرهنگی و توسعه ورزش های همگانی وزارت ورزش و جوانان از همه دست اندرکاران تشییع و تدفین شهدای گمنام در وزارت ورزش تشکر و قدردانی کرد. و جوانان اتفاق خوبی در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد که با استقبال خوب جامعه ورزش و مردم مواجه شد، باید تلاش کنیم مراسم دوم را به بهترین نحو برگزار کنیم.

کلهر از همه اعضای مجمع خواست بهترین برنامه ریزی را برای تشییع و تدفین شهدای گمنام داشته باشند و خاطرنشان کرد: جامعه ورزش و جوانان همانطور که سنگ بنای اولین مراسم را گذاشتند باید در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام نیز حضور یابند. شهدای گمنام در انقلاب SC چرا که تکریم و حفظ یاد و خاطره شهدا وظیفه همه مسئولان و شخصیت های کشور است.

همچنین در این جلسه تمامی اعضا دیدگاه های خود را در خصوص برگزاری هرچه باشکوه این مراسم ارائه کردند و در جلسه بعدی مقرر شد جمع بندی لازم از برگزاری مراسم تعریف و اعلام شود.

در این جلسه دکتر اسماعیل احمدی مشاور وزیر و سرپرست، دکتر مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان، رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، معاونت توسعه ورزش بانوان، دکتر اسماعیل احمدی، سرپرست وزارت ورزش و جوانان، حضور داشتند. رئیس دفتر ایثارگران، نمایندگان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و نماینده حراست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید