برگزاری مسابقات انتخابی در اردوی تیم های یکشنبه بانوان و آقایان و تیم اعزامی دانش آموزی


ساعت: 23:16
تاریخ انتشار: 14/14/1400
کد خبر: 1813222

مسابقات ووشو درون اردوی تیم ملی در اوزان مختلف در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، رقابت های درون اردویی تیم های ملی ووشوی بانوان و آقایان امروز (شنبه 14 اسفندماه) در اوزان مختلف جهت معرفی اعضای هیئت اعزامی به بازی های آسیایی هانگجو برگزار شد. 2022.

در وزن 60 کیلوگرم بانوان شهربانو منصوریان موفق شد خواهرش سهیلا منصوریان را شکست دهد و در وزن 52 کیلوگرم الهه منصوریان موفق شد آرزا سلیمی را شکست دهد.
طبق اعلام کادر فنی، ووشوکاران سه بار در این دو وزن به مصاف حریفان خواهند رفت و ورزشکاری که دو بار برنده شود، پیراهن تیم ملی بازی های آسیایی را به خود اختصاص می دهد.

در رقابت‌های حذفی مردان، حسام محمدزاده در وزن 56 کیلوگرم ابراهیم نادری را شکست داد و مهدی کرمانی نجم‌الدین علیمرادی را شکست داد. محمدزاده و کرمانی به ترتیب در اردو باقی ماندند.

در وزن منهای 65 کیلوگرم عرفان آهنگریان محمد فرهادی را شکست داد و رضا عبدالهی از سد محمد فرهادی گذشت. در این رده سه رقیب حضور داشتند که آهنگریان و عبداللهی تا انتخابی بعدی در اردوی تیم ملی باقی ماندند.

در وزن 60 کیلوگرم هادی روسفزی و سعید جاوید به مصاف هم رفتند که جاوید قهرمان شد. همچنین جدال امیرمحمد محسن پور و شجاع پناهی با برتری پناهی به پایان رسید تا پناهی و جاوید در اردو باقی بمانند.

در وزن 70 کیلوگرم محسن محمد سیفی کیانوش شیری و محمدمهدی رضایی کیانوش شیری را شکست دادند. در آن وزن سه نفر بودند که سیفی و رضایی تا اردوی بعدی در اردوی تیم ملی خواهند بود.

در وزن 75 کیلوگرم علی هورشیدی جعفر شیرزاد را شکست داد و حمیدرضا سهندی از سد یوسف صبری گذشت. در این وزن سهندی و هورشیدی در اردو ماندند.

همچنین در مسابقات انتخابی تیم ملی دانشجویان برای حضور در یونیورسیاد 2022 چین در وزن 60 کیلوگرم مردان عیسی ارسیون مقابل مهدی اکبری مقدم و در وزن 80 کیلوگرم سعید عاشوری به برتری دست یافتند. در مسابقه ای با امیر یادگاران پیروز شد.

در وزن 60 کیلوگرم مهنا رحیمی در وزن 60 کیلوگرم تارا پورحسن را شکست داد و الهه محمودی در وزن 52 کیلوگرم فاطمه شکوفان را در دور اول شکست داد و در دور بعد حنانه رستمی را شکست داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید