برگزاری نشست و انتخابات کنفدراسیون ژیمناستیک آسیا با حضور اینچه درگاهی

ساعت: 22:36
تاریخ انتشار: 25/10/1401
کد خبر: 1922827

نشست و انتخابات کنفدراسیون ژیمناستیک آسیا با حضور اینچه درگاهی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اجلاس سالانه کنفدراسیون ژیمناستیک ایران با حضور بیش از 30 کشور آسیایی در دوحه قطر برگزار می شود. در این جلسه زهرا اینجه درگاهی به عنوان نماینده ایران و رئیس فدراسیون ژیمناستیک دعوت شد و در دوحه حضور یافت.
این در حالی است که اینچه درگاهی سال گذشته پس از کش و قوس های فراوان با وزارت ورزش و جوانان از سمت خود کناره گیری کرد و سپس وزارت ورزش و جوانان تا امروز 4 سرپرست این فدراسیون را انتخاب کرد. ناظرانی که البته فدراسیون جهانی ژیمناستیک آنها را به رسمیت نمی شناسد و FIG همچنان اینچه درگاهی را به عنوان رئیس فدراسیون ژیمناستیک ایران می شناسد. از این رو از وی برای حضور در نشست کنفدراسیون ژیمناستیک آسیا دعوت شد.
در جلسه امروز مصوبات قانون اساسی، گزارش روسای رشته ها (شعبه ها) و صورت های مالی محورهای مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
همچنین فردا مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ژیمناستیک آسیا برای تعیین سرپرست 4 سال آینده این سازمان برگزار می شود.
عبدالرحمن الشاطری، رئیس قطری کنفدراسیون ژیمناستیک آسیا که در سال های گذشته ریاست این نهاد را برعهده داشته است، تنها نامزد انتخابات است و به همین دلیل در سمت خود باقی خواهد ماند و به ریاست جمهوری ادامه خواهد داد. کنفدراسیون ژیمناستیک آسیا برای 4 سال آینده.
اینچه درگاهی نماینده ژیمناستیک ایران در حاشیه دیدار با روسای فدراسیون های دیگر کشورهای آسیایی گفتگو می کند.
ثبت نام نامزدهای انتخابات در فدراسیون شطرنج به پایان رسید و از 11 نامزد ثبت نام شده، مدارک 4 نفر تایید شد که پس از 2 سال ریاست این شورا خالی است.

دیدگاهتان را بنویسید