برگزاری پنجاهمین اجلاس کنفدراسیون ووشوی آسیا با حضور علی نژاد


ساعت: 13:04
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909750

مهدی علینژاد به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون ووشوی آسیا در پنجاهمین نشست این نهاد بین المللی حضور یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، پنجاه و یکمین اجلاس کنفدراسیون ووشوی آسیا با حضور “فوک چون وان” رئیس فدراسیون “چان ونگ کیت”، دبیر کل “مهدی علینژاد” «ژانگ کیوپینگ»، «جولیان کاماچو» و «پارک چانگ بوم» نایب رئیس و دیگر اعضای هیئت مدیره یک وبینار برگزار کردند.

در این جلسه علاوه بر صورتجلسه پنجاهمین نشست کنفدراسیون آسیا که به تصویب اعضا رسید، «چان ونگ کیت» دبیرکل کنفدراسیون آسیا گزارش جامعی از فعالیت های انجام شده در ماه های اخیر به ویژه ارائه کرد. بازی های آسیای جنوب شرقی که توسط ویتنام برگزار می شود. وی همچنین به تشریح اقدامات انجام شده برای آمادگی برای بازی های آسیایی پیش رو پرداخت.

در این نشست سه رویداد مهم ووشو در سال آینده شامل بازی های آسیایی (هانگژو)، مسابقات قهرمانی رده های سنی آسیا و بازی های جنوب شرق آسیا (کامبوج) مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دو کشور هنگ کنگ و هند برای میزبانی مسابقات قهرمانی رده های سنی درخواست داده بودند و پس از بررسی اعضای هیات رئیسه تصمیم گرفتند که دوره بعدی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا (یازدهمین دوره) به میزبانی هنگ کنگ برگزار شود. این نبردها از 28 اوت تا 4 سپتامبر 1402 برگزار می شود.

بر این اساس حل شد؛ کنگره عمومی و انتخاباتی کنفدراسیون ووشوی آسیا در بازی های آسیایی هانگژو یا مسابقات قهرمانی رده های سنی آسیا در هنگ کنگ.کنگ برگزار می شود. همچنین نشست بعدی کنفدراسیون ووشوی آسیا اسفندماه سال جاری برگزار می شودبودن

همچنین موضوع عضویت عربستان سعودی در فدراسیون بین المللی ووشو که از اردیبهشت ماه آغاز شداو باید به عضویت کنفدراسیون ووشوی آسیا و سپس به عضویت فدراسیون بین المللی درآیدملی شدن، بررسی و تصویب شد و این کشور رسما به عضویت جدید این موسسه آسیایی درآمد.

دیدگاهتان را بنویسید