برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین به میزبانی شهرستان بهار


ساعت: 07:53
تاریخ ارسال: 06/10/1401
کد خبر: 1894273

این موضوع در نشست خیرین ستاد اربعین در شهرک بهار مطرح شد.

جلسه خیرین ستاد اربعین شهرستان با حضور فرماندار، معاون سیاسی امنیتی فرماندار و جمعی از خیرین ستاد اربعین شهرستان بهار در محل سالن اجتماعات فرمانداری بهار برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اسرامدان; جلسه خیرین ستاد اربعین شهرستان با حضور فرماندار، معاون سیاسی امنیتی فرماندار و جمعی از خیرین ستاد اربعین شهرستان بهار در محل سالن اجتماعات فرمانداری بهار برگزار شد. فرماندار بهار در این جلسه اظهار داشت: امسال 10 ایستگاه صلواتی به همت ستاد عالی شهرستان بهار و با حمایت مردم و خیرین شهرستان اداره می شود و ایستگاه های صلواتی در مسیر رفت و برگشت به کربلای معلی به زائران حسینی خدمات رسانی خواهند کرد..


روح الله نباتی گفت: ایستگاه آیت الله بهاری صلواتی در میدان بهار (پایگاه راهنمایی و رانندگی سابق) افتتاح می شود که با کمک خیرین و اهالی روستای بهار و حسام آباد پذیرای زائران حسینی است.


وی افزود: پیاده روی جاماندگان اربعین به صورت استانی به مرکزیت و میزبانی شهرستان بهار در روز اربعین برگزار می شود و پیاده روی از روستای آبرومند تا گردنه اسدآباد ادامه می یابد و در انتهای مسیر زیارت اربعین به تلاوت می پردازد. ساخته خواهد شد..


وی تصریح کرد: پس از ناآرامی های عراق اکنون مرزهای عراق بسته است و وضعیت امنیتی عراق بسیار مهم است که امیدواریم به وضعیت پایدار برسد و با توجه به شرایط بحرانی آب در مرکز استان، امکان تردد زائران در مسیر گردشگری بیشتر است و بهار باید آمادگی کامل برای پذیرایی از زائران را داشته باشد، بدین منظور مخازن آب پلی اتیلن در مجاورت ایستگاه های صلواتی قرار می گیرد..


گفت انتظار می رفت 2.5 میلیون ها زائر از شهرستان بهار تردد می کنند. وی بیان کرد: تامین آب شرب ایستگاه های صلواتی سطح شهر ضروری است و برای این منظور مخازن آب پلی اتیلن در کنار ایستگاه های صلواتی نصب می شود..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید