برگزاری 16 محفل انس با قرآن در سالروز شهادت حاج قاسم/ افتتاحیه جشنواره تئاتر سردار آسمانی در کرمان


ساعت: 12:38
تاریخ ارسال: 10/07/1401
کد خبر: 1920371

مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان:

محسن روحی گفت: در سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی برنامه های زیادی در حوزه های رسانه، شعر، تئاتر، کرسی تلاوت قرآن، تولید مستند، نماهنگ، اجرای سرود و … خواهیم داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن روحی در گفتگو با را آرمان; وی با تاکید بر اینکه معتقدیم همه اقدامات و برنامه های سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حوزه فرهنگی و هنری است، گفت: ممکن است اسامی هیئت ها متفاوت باشد اما همه فعالیت هایی که انجام می شود. در این زمینه در حوزه فرهنگ هستند.

مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ادامه داد: امروزه بسیاری از مردم، سازمان ها، نهادها و مکان های مختلف فضاهای خود را برای اسکان و خدمات رسانی به زائران راه اندازی می کنند و این رویکرد مشابه مراسم اربعین است و می تواند وی گفت که این رویداد یک رویداد بزرگ فرهنگی است.

مسئول کمیته فرهنگی هنری ستاد اعتلای مدرسه شهید سلیمانی گفت: در کمیته فرهنگی هنری نهادهای متعددی از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، آموزش و پرورش و دانشگاه های عضو، سازمان تبلیغات اسلامی و غیره هستند. ما هماهنگ کننده فعالیت این دستگاه ها هستیم.

وی تصریح کرد: همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در عرصه رسانه، شعر، تئاتر، صحنه و تئاتر خیابانی، افتتاحیه جشنواره تئاتر سردار آسمانی، نقالی حبیب، برگزاری 16 مکان تعزیه خوانی قرآن در استان، اجرای برنامه قرآنی در بیت الزهرا(س)، تولید مستند، کلیپ، اجرای سرود و … برنامه های زیادی خواهیم داشت.

روحی با بیان اینکه امسال محتوای موکب ها بیشتر فرهنگی شده است، خاطرنشان کرد: برپایی موکب فرهنگی در حوزه بانوان، برگزاری مسابقات کتابخوانی و … از دیگر برنامه های فرهنگی و هنری در روزهای آینده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید