بزرگداشت حماسه خاطرات نهم در اراک برگزار می شود

ساعت: 10:29
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795665

مراسم بزرگداشت حماسه روز پنجشنبه نهم دی ماه با سخنرانی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در اراک برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; همزمان با فرا رسیدن 18 آذر، روز بعثت و میثاق امت با ولایت، مراسم بزرگداشت نهم در اراک برگزار می شود.

این مراسم روز پنج شنبه 9 دی ماه از ساعت 10 صبح با حضور اقشار مختلف مردم و با سخنرانی عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مسجد بیت المتدس (س) برگزار می شود. اراک.

بر اساس اعلام ستاد بزرگداشت نهمین روز از ایام الله دهه فجر، تجمع مردمی در تمامی استان ها و شهرستان ها بر اساس دستورالعمل ویژه بهداشت و درمان در نهمین روز این روز در نظر گرفته شده است.

ملت ایران در نهم دی ماه 1388 با حضور آگاهانه و مقتدرانه و تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، حماسه های جاودانه و به یاد ماندنی را در تاریخ انقلاب رقم زدند. نمایش بصیرت و هوشیاری مومنان با بصیرت و غیرت ایران زمین در این حماسه باشکوه به قدری مشهود بود که به فرموده مقام معظم رهبری: حماسه ای که محاسبات دشمن را در هم شکست. محاسبات با کینه و نفرت با همکاری و برنامه ریزی اقلیت های داخل شکل گرفت، اما در این روز حماسه باز هم امت اسلامی زیرکانه عمل کردند و دشمنان نظام ناامید شدند.

6a660f3f 48e4 41de 9b18 85c94f65507f خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید