مراسم بزرگداشت حماسه خاطرات نهم در رودان برگزار شد

ساعت: 11:51
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796377

مراسم بزرگداشت حماسه 18 دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور پرشور اهالی رودان در مقابل مسجد جامع شهر برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز ؛ مراسم بزرگداشت حماسه روز نهم همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور مردم استان و شهادت رودان از مقابل مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام محمدعلی لبخنددان در مراسم بزرگداشت نهمین حماسه خاطرات در رودان گفت: با نگاهی به تاریخ انقلاب، روزهایی که دست خدا را بر سر خود احساس می کنیم و یکی از آن روزها در تاریخ انقلاب است. مقام معظم رهبری».

وی افزود: نهم دی ماه پیوند امام جامعه با مردم و پیوندی است که با هدایت الهی راهنمای حکیم به وجود امام، دست خدا را در میان خود احساس کردیم.

استاد حوزه و دانشگاه های هرمزگان ادامه داد: شهرستان رودان در طول تاریخ انقلاب اسلامی ثابت کرده که فرزندانش سربازان انقلاب اسلامی هستند.

وی گفت: پیروزی ما در یک کلام امام خمینی(ره) این است که تا زمانی که طرفدار ولایت فقیه هستید، مملکت آسیبی نمی بیند، یعنی هیچکس را در هر مقام و مقامی قبول نکنید. ساحل صلح رهبر انقلاب اسلامی است.»

حجت الاسلام لبخندان بیان کرد: در سال 88 قیامی برپا شد که به فرموده مقام معظم رهبری ویژگی هایی داشت که ما آن را لطف خدا می دانستیم. در واقع جنگ حزبی بود. همه احزاب و دولت های مخالف جمهوری اسلامی در یک جعبه بودند و فریبکاران داخلی به آنها پیوستند و دشمن آنها به گونه ای به آنها پیوست که آنها همچنان آماده بودند تا از کلمه قیام برای آن روز استفاده کنند.

وی گفت: خطر آن روزها خاص بود نه بحث تقلب در انتخابات و دیدید وقتی بصیرت نیست در نهایت چیزی که دیدید برای این افراد نیست.

استاد حوزه و دانشگاه هرمزگان گفت: انقلاب ما در سال 1367 در خطر جدی بود، اگر حکومت الهی و حکیمانه مقام معظم رهبری نبود برنامه های سونی برای نابودی انقلاب انجام می شد.

حجت الاسلام لبهندان گفت: خسارات زیادی داده ایم اما نتایج بزرگی به دست آورده ایم و قویاً به جهانیان اعلام می کنیم که هدایت الهی که همه چیز را قبل از همه عالم می دانست، روز بصیرت و بصیرت خواهد بود. علیرغم اینکه بسیاری از آنها در آن روز نمره قبولی نگرفتند، اما کسانی که دلسوزانه دغدغه انقلاب داشتند در اقشار و مسئولیت های مختلف نمره برنده گرفتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید