بعد از برد مقابل ولز در رختکن تیم ملی چه گذشت؟

بعد از برد مقابل ولز در رختکن تیم ملی چه گذشت؟

تیم ملی فوتبال ایران پس از انجام دومین بازی خود در جام جهانی مقابل ولز که با پیروزی تیم ملی ایران همراه بود، تمرینات خود را برای دیدار سرنوشت ساز مقابل آمریکا از سر گرفت. گزارشی از اتفاقات و حواشی تیم ملی در قطر را در گزارش زیر می خوانید.

در 2 گروه تمرین کنید و به بیرانوند برگردید

در پی پیروزی مقابل ولز در جام جهانی 2022 قطر، تمرین تیم ملی فوتبال ایران روز شنبه در کمپ الریان برگزار شد. این تمرین از ساعت 10:30 به وقت محلی در زمین تمرینی ورزشگاه الریان قطر آغاز شد. بازیکنان اصلی دیدار با ولز در تمرین امروز حضور نداشتند. آنها دوران نقاهت خود را در هتل خود سپری کردند. علیرضا جهانبخش که دومین کارت زرد خود را در جام جهانی گرفت و از بازی با آمریکا محروم شد، در تمرین امروز حضور نداشت. کارلوس کی روش در تمرین امروز با دستیارش برونو که از او به عنوان مغز یاد می شود دیداری تک به تک برگزار کرد. کادر فنی تیم ملی ایران تمرینات خود را در کنار جایگاه مطبوعاتی برگزار کرد تا از نزدیک تمرین را تماشا کنند.

همچنین علیرضا بیرانوند 6 روز پس از مصدومیت از تمرین محروم شد. او امروز با پیام نظام و امیر عابدزاده تمرین می کند. سید حسین حسینی دروازه بان تیم ملی نیز که روز گذشته در این تیم حضور داشت در هتل مشغول ریکاوری بود.

اصحاب رسانه پس از 15 دقیقه حضور در تمرین، طبق قوانین فیفا به بیرون هدایت شدند تا بازیکنان زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را دنبال کنند.

تیم ملی بازی آمریکایی ها را دید

کی روش پس از پیروزی مقابل ولز و بازگشت ملی پوشان به هتل، بازیکنان را در اختیار خود گذاشت و آنها به استراحت پرداختند. این در حالی است که برخی از بازیکنان تیم ملی از فرصت استفاده کرده و بازی آمریکا و انگلیس را از تلویزیون تماشا کردند. این دیدار بدون گل به پایان رسید.

امکان سفر خانواده بازیکنان به قطر

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 22:30 روز سه شنبه در دیدار نهایی مرحله گروهی جام جهانی به مصاف آمریکا خواهد رفت. در صورت پیروزی ایران در این دیدار و حتی با تساوی، به شرط توقف تیم ولز مقابل انگلیس، راهی مرحله حذفی خواهد شد. ایران تاکنون با انگلیس و ولز بازی کرده و یک برد و یک باخت داشته است. با توجه به شانس بالای تیم ملی ایران برای صعود به مرحله حذفی، احتمال سفر اعضای خانواده بازیکنان به قطر وجود دارد. در حال حاضر برخی از خانواده ها در قطر از بازیکنان ایرانی حمایت می کنند.

جایزه 15000 دلاری در انتظار ملی پوشان است

پس از پیروزی مقابل ولز و اولین پیروزی در رقابت های جام جهانی، فدراسیون فوتبال به بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی پاداش این پیروزی را خواهد داد. گفته می شود این پاداش برای هر بازیکن حدود 15 هزار دلار است که قبل از بازی با آمریکا به تیم ملی پرداخت می شود.

نگرانی بزرگ کی روش برای بازی مقابل آمریکا

همانطور که پیش بینی می شد علیرضا بیرانوند دروازه بان اول تیم ملی در جام جهانی بود. علیرضا در دیدار مقابل انگلیس در ترکیب اصلی قرار گرفت اما خیلی زود به دلیل مصدومیت جای خود را به حسینی داد. حسینی مقابل انگلیس خوب کار نکرد اما مقابل ولز خوب کار کرد و توپ های خیلی خوبی را مهار کرد. بیرانوند اکنون با مجوز فیفا و گارد ویژه بینی به تمرینات گروهی بازگشته و می تواند تیم ملی را در دیدار روز سه شنبه همراهی کند. مشخص نیست در دیدار سرنوشت ساز مقابل آمریکا چه کسی دروازه بان خواهد بود اما این سوال به یکی از مهم ترین و بزرگ ترین دغدغه های کی روش تبدیل شده است. حسینی انگیزه و آمادگی خوبی دارد اما از طرفی تجربه بیرانوند در جام جهانی می تواند برگ برنده تیم ما باشد. حال باید منتظر ماند و دید کی روش در نهایت چه تصمیمی می گیرد و دروازه بان فیکس تیم ملی در دیدار مقابل آمریکا کی خواهد بود.

در رختکن تیم ملی چه گذشت؟

پس از پیروزی درخشان تیم ملی مقابل ولز، بازیکنان تیم ملی آنقدر خوشحال شدند که تصاویر آنها بارها دست به دست شد. اما شادی ملی پوشان در زمین مسابقه ختم نشد و بازیکنان پس از ورود به رختکن راضی بودند. کی روش که از پیروزی ارزشمند تیمش به وجد آمده بود، دقایقی برای شاگردانش صحبت کرد و از عملکرد درخشان آنها تشکر کرد. همچنین بازیکنان تیم ملی که نشان دادند اتحاد خوبی دارند، اولین پیروزی خود در مسابقات جهانی را در آغوش گرفتند و به یکدیگر تبریک گفتند. همچنین اعضای تیم ملی بلافاصله پس از سوار شدن به اتوبوس با خانواده های خود تماس گرفتند و خوشحالی خود را با آنها در میان گذاشتند.

دیدگاهتان را بنویسید