شکست یوزپلنگ ایرانی مقابل نیمه تیم آفریقا / زنگ خطر نزدیک رختکن تیم ملی; اوضاع اصلا خوب نیست!


ساعت: 00:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855493

دیدار تدارکاتی تیم های ملی فوتبال ایران و الجزایر با برتری رزمندگان کویر به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم های ملی فوتبال ایران و الجزایر در قالب یک دیدار تدارکاتی پیش از جام جهانی 2022 قطر در ورزشگاه القطر دوحه با حدود 20 دقیقه تاخیر نسبت به اولین زمان اعلام شده حوالی ساعت 22:50 امشب. یکشنبه – 22 ژوئن مقابل دیگری.

دلیل تاخیر بیش از 20 دقیقه ای در ابتدای بازی، گم شدن مسیر ورزشگاه القطر توسط راننده اتوبوس حامل ستون الجزایری در دوحه بود که دلیلی عجیب و باورنکردنی به نظر می رسید. اما این دیدار به دلیل فوت ناگهانی این ملی پوش الجزایری با دقایقی دیگر به تاخیر افتاد.

شاگردان جمال بلمادی که با ترکیبی از بازیکنان جوان، کم تجربه و چند بازیکن باتجربه وارد این دیدار کم اهمیت مقابل ایران شده بودند، از همان ابتدا برتری خود را بر تفکرات دراگان اسکوچیچ ثابت کردند، به طوری که پسران تیم ملی فوتبال ایران اکثرا گیج و گیج شده بودند. دقیقه ها.

در بیشتر دقایق نیمه اول؛ توپ و میدان در اختیار بازیکنان آفریقایی بود و بازیکنان این تیم بارها با استفاده از ناهماهنگی قلب خط دفاعی تیم ملی ایران دروازه ما را تهدید کردند. تأخیر و ناهماهنگی منتخبان اسکوچیچ در دفاع میانی تیم ملی، امیر عابدزاده را مجبور به ریسک های مکرر برای دفع توپ کرده است.

در دقایقی منتهی به پایان نیمه اول اما تلاش سبزپوشان در نهایت باعث شد تا کویرنشینان دروازه امیر عابدزاده را باز کنند و با استفاده از توپ دفاع را برای تیم ایران باز کنند و آن را حفظ کنند. نتیجه تا پایان نیمه بازی باخت در رختکن.

در نیمه دوم اما چند پیچ ​​و خم به سود بازیکنان ایران رقم خورد و دراگان اسکوچیچ که در نهایت متوجه کاستی های سیستم اصلی خود شد، با تغییرات متعدد در ترکیب بازی را متعادل کرد. از این رو حملات بازیکنان ایران بیشتر شد تا اینکه در نهایت پای کاپیتان جهانبخش دروازه را برای گلزنی و تساوی باز کرد.

خوشبختی بعد از این گل، اما طولانی نیست. چرا که باز هم در صورت خطا در خط دفاعی به خصوص امید نورافکن که او هم به پست تخصصی خود برگشت، توپ در اختیار الجزایری ها قرار گرفت تا در صورت خطا و تعلل بازیکنان ما دوباره به گل برسند و برتری خود را حفظ کنند. .


من نمی دانم
گل: علیرضا جهانبخش – 64 ساله


الجزایر 2
گل ها: ریاض بنیاد – 44، محمد آمور – 83

ترکیب ایران: امیر عابدزاده، احسان حاجوسفی (امید ابراهیمی – 46)، امید نورافکن، سید مجید حسینی، صادق محرمی، احمد نورالهی (مهدی مهدی پور – 71)، سعید عزت اللهی (میلاد سرآرز 46) – جهان الهانش (46) صیادمنش – 84) و مهدی طارمی.

تیم الجزایر: آنتونی مندریا، حکیم زادکه، محمد امین توگایه، احمد طوبی، ریاض بنیاد، رشید غزال، بلال ابراهیمی، عبدالقادر بادران، عبدالقادر قادری، آدام زرکان و اسماعیل بن ناصر.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید