چشمان فدراسیون به درخشش یوزپلنگ ایرانی / تیم ملی فوتبال؛ میلیون ها دلار عزیز!

ساعت: 08:10
تاریخ انتشار: 1400/08/25
کد خبر: 1784448

فدراسیون فوتبال که این روزها در تنگنای مالی و اقتصادی به سر می برد. او تنها شانس خود را برای فرار از سختی بدهی ارزی در گرو درخشش یوزپلنگ ایرانی می داند.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ در حالی که تیم ملی فوتبال ایران در گروه A مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر با 13 امتیاز از 5 بازی و بدون شکست در شرایط خوبی برای رزرو پرواز به دوحه قرار دارد، شرایط مالی و اقتصادی فوتبال فدراسیون خوب است نه.

شهاب الدین عزیزی، خادمی که با شعار درآمد استراتژیک و ثروت سالانه تا 10 میلیون یورو رئیس فدراسیون فوتبال شد، تاکنون نتوانسته به وعده های کلان خود که مجبور به استقراض از دولت شد، عمل کند. در چندین مورد

پیروزی چشمگیر یوزپلنگ های سفیدپوش مقابل تیم ملی فوتبال لبنان در بندر صیدا کمتر از نیم ساعت به طول انجامید. چرا که بازیکنان تیم ملی در اقدامی مشترک به وضعیت آماده سازی و پرداخت پاداش اعتراض کردند، آن هم در فدراسیونی که تمام تمرکز خود را روی تیم ملی می داند.

علاوه بر اعتراض تیم ملی فوتبال ایران به لباس تیم ملی که با افشاگری نماینده شرکت آلشپورت در خاورمیانه همراه بود، پاداش های معمول فدراسیون فوتبال به بازیکنان تیم ملی پرداخت نشد و فدراسیون را لو داد. به یک بدهی هنگفت دلاری.

آخرین بدهی FF; یک میلیون دلار!

پیش از این مقرر شده بود به ازای هر بازی برای هر بازیکن تیم ملی 5500 دلار و برای هر پیروزی میزبان 3500 دلار در نظر گرفته شود. چهار برد و یک تساوی مقابل تیم های ملی فوتبال سوریه، عراق، امارات، لبنان و کره جنوبی حدود 535 هزار دلار برای فدراسیون فوتبال هزینه داشت.

این ارقام تا زمانی محاسبه می شود که از جایزه خانگی تیم ملی خبری نباشد و در صورت اظهار نظر در این خصوص، قطعا بدهی اف اف به رختکن تیم ملی بیشتر از این رقم خواهد بود.

اگر تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار امشب در شهر امان موفق به شکست تیم ملی فوتبال سوریه در خارج از خانه در شهر امان شود، این رقم احتمالاً به حدود 700 هزار دلار خواهد رسید و با توجه به جایزه کادرفنی، رقمی حدود یک میلیون دلار اضافه خواهد شد. به بدهی های فدراسیون فوتبال.

مشخص نیست فدراسیون فوتبال که با کمک سازمان برنامه و بودجه دولت قبل ایجاد شد، چگونه بدهی 80 میلیارد تومانی به سازمان مالیاتی، بدهی به شستا و حالا به بازیکنان و کادرفنی را رسیدگی خواهد کرد. تیم ملی.

درآمدهای فدراسیون فوتبال از تیم ملی؛ همه چیز مثل قبل!

در همین حال، ساکنان سئول ممکن است به صعود احتمالی یوزپلنگ ایرانی در جام جهانی فوتبال 2022 قطر امیدوار باشند. تیم ملی فوتبال ایران که در گروه خوبی قرار دارد و می تواند خیلی زود صعود خود به جام جهانی را قطعی کند، با جایزه قابل توجهی از سوی فدراسیون جهانی روبرو خواهد شد که شاید شهاب، الدین عزیزی، هادم و یارانش منتظر آن باشند. .

با اتمام رسیدگی مجدد فدراسیون فوتبال در دادگاه CAS در مورد مارک ویلموتس و در صورت عدم موفقیت تیم حقوقی فدراسیون فوتبال در این مورد، هیچ چیزی در حساب های بانکی و امکانات فوتبالی برای پرداخت به سرمربی بلژیکی وجود ندارد. این جایزه احتمالا به روزنه امیدی برای مدیران فدراسیون تبدیل خواهد شد.

بر اساس گزارش های منتشر شده؛ فیفا جایزه ارتقاء جام جهانی را برای هر دوره 4 ساله چند درصد افزایش می دهد.

در محاسبه رقم فعلی دلار در بازار ارز ایران، حدود 325 میلیارد تن به حساب فدراسیون فوتبال در فیفا واریز می شود که احتمالاً بیشتر آن به پرداخت مطالبات سرمربی سابق تیم ملی و … اختصاص خواهد یافت. استراحت به طرق مختلف خرج می شود یا با رایزنی هایی که بسیار بعید به نظر می رسد به ایران منتقل می شود.

فدراسیون فوتبال که این روزها وضعیت مالی خوبی ندارد و برای انجام امور روزمره خود می جنگد، امید زیادی به درخشش شاگردان دراگان اسکوچیچ در پرواز مستقیم دوحه خواهد داشت. شهاب الدین عزیزی خادم از این وعده های بزرگ و اشتها آور، تنها راه ممکن برای درآمدزایی به سرنوشت تیم ملی گره خورده است و بازیکنانی که می توانند وضعیت حساب های فدراسیون فوتبال را بالا ببرند، در غیاب مناسب قرار می گیرند. پوشاک و حقوق پایه

تیم ملی فوتبال ایران با کسب 3 امتیاز مهم در دیدار امروز مقابل فوتبالیست های سوریه، شرایط صعود خود را تا حد قابل توجهی هموار می کند تا در صورت ادامه سایر دیدارها طبق برنامه، پس از پیروزی مقابل تیم ملی فوتبال عراق در تهران، رسمی شود. بلیط هواپیما در دوحه رزرو کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید