80 میلیون ایرانی به تیم ملی انرژی مثبت داده اند/ بهترین بهره برداری را فدراسیون فوتبال انجام می دهد.


ساعت: 12:48
تاریخ انتشار: 1401/08/30
کد خبر: 1912631

یکی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه فوتبال انگلیس گفت: در مدت زمان طولانی‌تری شاید اتفاقات بهتری می‌توانست رخ دهد، اما با توجه به زمان کوتاهی که در اختیار همه طرف‌ها بود، فکر می‌کنم بیشترین استفاده بهینه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت ابتدا اظهار داشت: در مدت کوتاهی آقای کی روش و کادر فنی به همراه دستیاران و دستیاران خود تلاش ویژه و مضاعفی در شبانه روز داشتند. بازیکنان را نیز هیئت رئیسه فدراسیون، وزارت ورزش و جوانان، اصحاب رسانه و کارکنان و مدیران فدراسیون فوتبال و باشگاه ها همراهی می کنند و در یک کلام هشتاد میلیون ایرانی با انرژی مثبت به این تیم دادند. تمام وجودشان با تمام احساسات و عشقشان.

وی افزود: کادر فنی ایده های فنی و استراتژیک خود را دنبال کردند و بازیکنان تمرین کردند و سعی کردند همدلی و تمرکز خود را روی تیم حفظ کنند. ماموریت آنها به عنوان یک سرباز ملی تلاش و سربلندی برای مردم، کشور و هشتاد میلیون ایرانی است.

ساکت تصریح کرد: مجموعه هایی که کار پشتیبانی را بر عهده داشتند هر کدام تلاش ویژه ای کردند تا در این مدت کوتاه این هماهنگی و انسجام شکل بگیرد. امروز زمان بهره برداری از این شرایط است و بازیکنان شایسته ما باید با جان و دل به فکر فوتبال، ایران و موفقیت تیم و همبستگی باشند و در زمین هر چه در توان دارند بدهند و ثابت کنند که چه کیفیتی دارند.

وی ادامه داد: کسانی که بعد از قرعه کشی پیام دادند چقدر خوب است که با ایران در گروه باشیم، امروز وقت آن است که بازیکنان به این صحبت پاسخ دهند تا متاسف شوند. تا شکوه فوتبال ایران را به جهانیان نشان دهند و توانایی های خود را از طریق جام جهانی فوتبال ایران به نمایش بگذارند.

وی در پاسخ به حمایت های رئیس فدراسیون تیم های ملی در این مدت کوتاه گفت: در این مدت کوتاه هر آنچه که فکر می شد با حمایت رئیس و اعضای رئیس هیئت مدیره انجام شد. ، باشگاه ها، وزارت ورزش و جوانان و سازمان ها و رسانه های مختلف بدیهی است که در مدت زمان طولانی تری شاید اتفاقات بهتری می توانست بیفتد، اما با توجه به زمان کوتاهی که برای همه احزاب بود، فکر می کنم بهترین استفاده از آن بوده است.

عضورئیس فدراسیون پیش بینی خود از بازی امروز را اینگونه توضیح داد: به هر حال هر تورنمنت جام جهانی شرایط خاص خود را دارد و جام جهانی جام شگفتی هاست و امیدوارم یک شگفتی بزرگ برای ملی پوشان رقم بخورد. تیم امروز که پیروزی و موفقیت تیم ملی است.

دیدگاهتان را بنویسید