عنایتی: زمین ورزشگاه انقلاب اصلا خوب نیست/ منصوریان: تیم منفجر می شود!

ساعت: 18:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۳
کد خبر: 1800300

مربیان فوتبال و هواداران در نشست خبری پس از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا عنایتی پس از شکست دو بر صفر تیمش مقابل نفت آبادان در نشست خبری بعد از بازی گفت: بعد از هر بازی در مورد شرایط بازی صحبت می کردم اما امروز صحبت فنی نمی کنم. شرایط امروز تیم من اصلا خوب نبود، نتوانستیم تمرین امروز را انجام دهیم. تبریک به تیم آبادان و دوست خوبم علیرضا منصوریان.

وی گفت: ما باید روی نقاط ضعف خود کار کنیم. اگر همین طور جلو برویم ضربه می خوریم. باید بازیکنانی را به خدمت بگیریم، برخی از آنها باید تیم ما را ترک کنند، ما هر کاری می کنیم تا با قدرت بیشتری در نیم فصل دوم ادامه دهیم. وقتی به کرج آمدم همیشه از کادرفنی کرج تشکر می کردم، اما باید حقیقت را بگویم. زمین ورزشگاه انقلاب کرج اصلا خوب نیست و امیدوارم بازی خوب خود را در زمین خوب به نمایش بگذاریم. البته این نقطه ضعف استان کرج نیست بلکه دو تیم لیگ برتری نباید در چنین زمینی بازی کنند. امیدوارم اتفاقات خوبی برای تیم های تهرانی بیفتد.

وی در خصوص نقل و انتقالات نیز گفت: همانطور که لیست ورودی داریم، لیست خروجی نیز داریم. این اتفاق برای ما می افتد، طبیعی است که 4-5 بازیکن ما از لیست حذف شوند.

وی افزود: باید جلسه ای برگزار کنیم و تصمیم بگیریم و بازیکنانی را به خدمت بگیریم که تماما در خدمت تیم هستند.

منصوریان: تیمم منفجر می شود

علیرضا منصوریان پس از برتری شاگردانش مقابل هواداران خارج از خانه در نشست خبری گفت: به نظرم بازی می توانست خیلی بهتر از این باشد. . بازی کیفیت فنی نداشت و بازی را خیلی خوب آنالیز کردیم. می دانستیم که تیم رضا عنایتی بالا بازی می کند و سعی کردیم بالا بازی کنیم. این را به این دلیل می گویم که تیم آقا رضا به این دلیل است که نام عنایتی از هواداران بزرگتر است و این تیم به تازگی به لیگ برتر آمده است و عنایتی روی این تیم زحمت کشیده و با حرص تیمش را به لیگ برتر رسانده است.

وی ادامه داد: باید کلاهش را از سر بردارد و از او مراقبت کند، چون تیم خیلی خوب جمع شده و بازیکنان خوبی دارد. بازی کیفیت فنی نداشت و هر چقدر بازیکنان دو تیم رباط نشکستند باید دعای شکرگزاری کنیم! نحوه بازی ما این بود که می دانستیم نباید مقابل هواداران بازی کنیم. این تیم سخت گل می زند و سعی می کند به موقع گلزنی کند. آنها دو بازی خوب مقابل پرسپولیس و استقلال انجام دادند و یک بازی عجیب مقابل گلگوتا انجام دادند و در مجموع برای تیمم و رضا عنایتی آرزوی موفقیت دارم. می توانستیم گل سوم را بزنیم و گل تساوی را بزنیم. در کل به بازیکنانم خسته نباشید می گویم. این برد را به بازیکنانم، خانواده هایشان و هواداران آبادانی تبریک می گویم.

وی با تمجید از عنایتی با یادآوری مشکلات تیمش گفت: عنایتی در اولین سال حضورش در لیگ برتر هم نشان می دهد که هوش و ذکاوت بالایی دارد. تیم ما به همان اندازه که از بازی امروز خود لذت بردیم آسیب خواهد دید. ما تیم گران قیمتی نیستیم، اما حداقل آنها به ما کمک نمی کنند. ماموران پالایش و پخش بر خلاف زمانی که من در نفت بودم، مصمم بودند به تیم کمک کنند، اما من در استان خود مهربان بودم و واقعا از آنها گلایه دارم. پس از 72 ساعت دیگر، اگر اعضای تیمم پولی دریافت نکنند، به صورت خودکار از کادر فنی، تدارکات، ماساژ، دارو و بازیکنان خارج می شوند. نمی دانم این که بگوییم آبادان را دوست داریم چه حالی دارد. من از صمیم قلب می گویم که نمی خواهم هیچ کارگر توسعه ای را ببینم. تیم من خسته است. امروز ممکن است رباط مچ پای بازیکنم پاره شود، بازیکنانم تسلیم شوند و با تمام وجود بازی کنند، اما بعد از بازی تازه یادشان می آید که چه مشکلاتی دارند.

منصوریان ادامه داد: اولتیماتوم نمی دهم، اولتیماتوم بازیکنان به ستاد فنی است و من منتقل می شوم. من به عنوان برادر و پدر برخی از این بازیکنان صحبت می کنم. تعدادی از بازیکنان ما پسران من هستند و گلزن دوم ما یک پسر کوچک است و کل سرمایه او یک قرارداد 100 جلدی است. آنها در تیم ما پول می گیرند و من شرمنده هستم. طالب ریکانی، امید خالدی، محمد طیبی، حکیم نصاری و حسن بیت پول را می گیرند. این اولتیماتوم را بازیکنان به من دادند. شروین بزرگ تا الان پولی نگرفته است و محمد طیبی ۷۰۰ میلیون برگردانده تا به صنعت نفت بیاید. شکمم هر روز درد می کند و آسیب روحی در تیم ما ایجاد می شود. مدیران باشگاه با همه صحبت می کنند و من هم با روسای پالایشگاه و صدا و سیما جلسه داشتم و می خواهند به ما پول بدهند اما چیزهای عجیبی مثل پول نقد به ما می دهند. تیمم را ناراحت نکنید، من با هواداران صحبت می کنم و روز اول گفتم که شأن صنعت نفت را حفظ می کنم.

وی گفت: من یک بار در نفت تهران بودم و وزارت نفت تصمیم گرفت پولی ندهد و بهترین تیم ایران با سابقه 70 ساله را نابود کردند، صنعت نفت جای آن نیست. مردم آبادان با فوتبال زندگی می کنند. حالا که این افراد این بند را در قرارداد گذاشته اند و این مزخرفات فوتبالی را سر کار خود گذاشته اند، رفته اند و افراد دیگری آمده اند. از تیم آقای اوجی، سالاری و …. روی گنج خوابیدیم و 20، 30 میلیارد از این گنج را به ما می دهند، تیم ما منفجر می شود. مسئولان شهرداری به ما کمک می کنند. من هم مهمان این شهر هستم و افتخار می کنم که امروز توانستم لبخندی بر لبان یک هوادار بنشانم. چگونه در سال های گذشته می توانستند کمک کنند و امسال نمی خواهند کمک کنند. من واقعاً نمی خواهم کارمندان شهرمان را ببینم و لطفاً دیگر به رختکن ما نیایید. اگر کسی بیاید از رختکن بیرون می روم. از مسئولین پالایش و پخش خواهش می کنم راهی برای کمک به یکدیگر بیابند. ما به غذا احتیاج داریم و غذای تیم ما پول است و اگر یک ماه دیگر هم بخواهند به ما پول بدهند بعد از مرگ سهراب دارو است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در پاسخ به اینکه هزینه هتل رفسنجان را از جیب خود پرداخت کرده است، گفت: مدیرعامل ما و هیات مدیره این همه بند قانونی برای آنها دارد. ما خانواده ایم. وقتی دیدم در رفسنج شرایط سختی داریم، مدیر تیم به من گفت هزینه هتل سیرجان را بده. من با بچه های تیم زندگی می کنم. دیروز بعد از ظهر بچه ها مهمان رستوران بودند و روز خوبی داشتیم. پیشانی بچه های تیمم را می بوسم و وقتی می بینم با شهرشان سر و کار دارند جمعشان می کنم. من برای تیم های دیگر هزینه زیادی کردم و به صنعت نفت آمدم تا روزی با تمام وجود بجنگم.

منصوریان در پاسخ به این سوال که آیا در نیم فصل خریدی خواهد داشت یا خیر، توضیح داد: پول باید به باشگاه بیاید تا به بازیکنان فعلی مان بدهیم، ما هیچ نقل و انتقالاتی نداریم و به محض اینکه بتوانیم بازیکنانمان را حفظ کنیم، جذب می کنم. کلاه پشمی من با 50٪.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید