منصوریان: اگر پزشک بودم سرم را خوب می کردم/ اسماعیلی: برای الهام جاسوسی می کنند

ساعت: 19:24
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1782098

این موضوع را سرمربی و مربی تیم های فوتبال نفت، نفت و نساجی در نشست خبری پس از دیدار خود بیان کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از دیدار مقابل نساج گفت: بازی بسیار سختی بود. می دانستیم نساجی در بازی های خانگی خوب بازی می کند. به دلیل لغزنده بودن زمین و بارش باران، هر دو تیم کیفیت خوبی در زمین نداشتند. سعی کردیم بازی خوبی انجام دهیم. به شاگردان، کادر فنی و مدیریتم تبریک می گویم و این پیروزی را به مردم آبادان تقدیم می کنیم.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت ادامه داد: از نتیجه بازی راضی هستیم، نساجی را در طول هفته به خوبی آنالیز کردیم. این پیروزی را به مردم آبادان تقدیم می کنیم و این برد مرهمی برای 3 دیدار قبلی خواهد بود.
وی درباره تاثیرش روی داور گفت: معتقدم اگر سکوت روحی روی نیمکت وجود داشت این همه حاشیه و سر و صدای کناری را نمی دیدیم. من نساجی را می شناسم، این تیم ریشه دارد اما وقتی پدر خانواده روی نیمکت نباشد روی بازیکن تاثیر منفی می گذارد. کل مجموعه اعتراض کردند. ما اصلا نمی توانیم روی داور تاثیر بگذاریم، من هم کارت گرفتم، همیشه برای کارت هایی که می گیرم دلیل دارم. چون دارم از مرز می گذرم و هنوز پاک نکرده ام.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت گفت: یکی از دلایل عدم تعادل روی نیمکت این بود که او الهام نگرفت. بازیکنان باید از یک نفر نبض می زدند، اما وقتی الهام نشد، چند نفر تیم را به حرکت درآوردند. این در باور من نیست و اگر پزشک بودم، سرم را درمان می کردم. بعد از 5 ماه روی نیمکت آمدم و اصلا در 7 بازی نبودم. حتی در کمیته انضباطی آنقدر از دست خودم ناراحت بودم که هیچ ایرادی ننوشتم و سعی کردم روی خودم کار کنم تا قهر نکنم.
منصوریان با تاکید بر اینکه شما نقطه فنی خود را رها کردید و کارت زرد گرفتید، دقایقی بعد که نساجی می خواست اشتباه کند به داخل زمین رفتید و داور شما را ندید، خاطرنشان کرد: توجه نکردم و نمی کنم. یاد آوردن. این مشکلی است که باید حلش کنم. به خاطر آن دوبار اخراج شدم. آخرین دقایق بازی با الاهلی در سال 93 را به یاد دارم، بازی از کنترل من خارج شد و دیدم در محوطه مربیگری حریف هستم.
وی با اذعان به کسب 3 امتیاز بازی امروز خاطرنشان کرد: به این پیروزی و 3 امتیاز نیاز داشتیم، برد مقابل نساجی سخت است و اگر هواداران بیایند سخت تر خواهد شد. می دانم که شکست در یک بازی خانگی چقدر سخت است. نساجی و نفت تیم های قدرتمندی هستند و برایشان آرزوی موفقیت دارم. از دست دادن نساجی روی مردم تاثیر می گذارد، ببخشید، اما فوتبال همین است.

اسماعیل اسماعیلی نیز در نشست خبری پس از بازی با نفت آبادان گفت: از مردم عذرخواهی می کنیم و می گوییم این شروع کار است. مجبوریم بازی های بعدی را با نتیجه مثبت ترک کنیم. امیدوارم چنین بازی هایی به ما بدهند و مطمئنم در آینده شرایط بهتر خواهد شد.
سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: باید از تیم مان تشکر کنم. از نظر فنی، بچه ها خوب هستند. هفته گذشته سیرجان را زمین گیر کردیم و دلیل اصلی آن زمین است. نمی خواهم باخت را توجیه کنم و بگویم ما مقصر نیستیم. کیفیت زمین را می بینید، بازی با پرسپولیس را دیدید، بازی مقابل گلگوتا را دیدید. ما بر حسب اتفاق شیراز را بردیم و اگر زمین اینگونه باشد باید منتظر روزهای سخت دیگری بود.
اسماعیلی گفت: نفت تیم خوب و قابل احترامی است اما با توجه به بازیکنانی که در اختیار داریم این زمین برای ما نیست. باید مهمترین تبریک را به رنجرز بگویم! من شرمنده بازیکنان هستم، چون بازیکن باید در این زمین بازی کند. هیچ عزمی برای ساخت ورزشگاه شهید وطنی وجود نداشت. رنجرز در مصاحبه آخر فصل یعنی فصل بعد می خواهند به ما زمین بدهند ما چه کار باید بکنیم؟ مردمی که حق حرف زدن و دفاع از حق ما را ندارند. یک هفته تیم را آوردیم اینجا، یک لحظه هم تردید نکردیم چون زمین نداشتیم. الان همیشه باران می بارد، در این صورت اصلاً نمی توانیم تمرین کنیم.

وی درباره عدم الهام گرفتن و اینکه صحبت ها روی نیمکت شما زیاد است و تیم آرامش لازم را ندارد، تصریح کرد: نمی دانم اما وقتی الهام نباشد قطعا نقطه تاریکی است. ای کاش اینطور بود، اما شما در مسابقه نیستید. چیزهایی در حال رخ دادن هستند که خارج از کنترل ما هستند. اینجا می خواهم بگویم الهامی یکی از بهترین مربیان فنی ما در ایران است. گروهی پشت صحنه هستند چون حریف فنی او نیستند، جاسوسی می کنند و همین باعث این چیزها می شود. نیمکت نباید فرو بریزد اما منصوریان می داند که امروز با تیم ما، داور و تیمش چه کرده است. نیمکت ما را سد می کردند اما وقتی منصوریان با بازیکن خودش صحبت می کند هم داور و هم تیم ما را مسخره می کند. هیچکس چیزی نمی گوید چون آقای منصوریان است، گروهی پشت سرش است و خیلی راحت حرف می زند. اگر صحبت کنیم متهم می شویم که نیمکت مان بیش از حد شلوغ است. صدای صحبت آنها با کارمند چهارم را شنیدم. اگر قاضی حکم می داد این اتفاق نمی افتاد. داور به راحتی به ما کارت داد اما همان حرکت را به بازیکن حریف نداد. ما همین ظرفیت را داریم.
اسماعیلی با بیان اینکه نساجی در راه اندازی مدیریت خوب بود، اما به دلیل تمرین نکردن تیمش شکست خورد، گفت: اگر یک روز تمرین نکنی، دو روز از حریف عقب هستی. زمین هم بد بود من خودم را معذور نمی کنم، اما شما بازی را خارج از خانه دیدید. این زمین بدون تیم رسانه ای ما آماده نخواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید