ترامپ: در انتخابات 2024 شرکت می‌کنم/ اگر در قدرت بودم، موضوع هسته‌ای ایران را حل می‌کردم

ترامپ: در انتخابات 2024 شرکت می‌کنم/ اگر در قدرت بودم، موضوع هسته‌ای ایران را حل می‌کردم

روز جدید دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را به بی کفایتی در اداره اقتصاد این کشور متهم کرد و گفت که او آمریکا را به یک جنگ جهانی جدید بر سر اوکراین هدایت می کند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، بایدن، رئیس جمهور آمریکا را به بی کفایتی در اداره اقتصاد کشور متهم کرد و گفت که او ایالات متحده را وارد یک جنگ جهانی جدید علیه اوکراین می کند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه با نیوزمکس نیوز، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را به بی کفایتی در اداره اقتصاد این کشور متهم کرد و گفت که او آمریکا را وارد یک جنگ جهانی جدید علیه اوکراین می کند.

ترامپ با تاکید مجدد بر اینکه قطعا در انتخابات ۲۰۲۴ شرکت خواهد کرد، افزود: کشور ما مشکلات زیادی دارد و تا به حال با چنین مشکلاتی مواجه نشده است.

ترامپ گفت اگر من در قدرت بودم، جنگ در اوکراین هرگز اتفاق نمی افتاد. البته رئیس جمهور سابق آمریکا اشاره ای نکرد که چگونه می توانست از جنگ روسیه و اوکراین جلوگیری کند.

ترامپ گفت که در صورت انتخاب مجدد در سال 2020، می توانست موضوع هسته ای ایران را در اسرع وقت حل و فصل کند، اما مذاکرات هسته ای اکنون به حالت تعلیق درآمده است.

وی همچنین از سیاست دولت بایدن در ارسال تسلیحات به اوکراین انتقاد کرد و گفت که چنین سیاستی به درگیری ها در منطقه دامن می زند و جنگ جهانی جدیدی ایجاد می کند. ترامپ در دوران ریاست جمهوری خود صدها میلیون دلار به اوکراین کمک کرد.

رئیس جمهور سابق آمریکا، بایدن و دولت فعلی را مسئول تورم بی سابقه و افزایش قیمت سوخت دانست و خاطرنشان کرد: افزایش هزینه سوخت ناشی از سیاست اشتباه بایدن در تولید انرژی سبز در کشور است.

ترامپ با اشاره به قانون منع حفاری بایدن گفت: ما طلای مایع زیر پای خود داریم و باید آن را از کشورهای دیگر مطالبه کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید