من قطعا به شرکت در انتخابات 2024 فکر می کنم

ترامپ در مصاحبه ای با فاکس نیوز گفت که منتظر نتایج انتخابات میان دوره ای کنگره در سال 2022 خواهد بود و قبل از اینکه تصمیم بگیرد در انتخابات 2024 شرکت کند یا خیر.

اسپوتنیک در مصاحبه ای جدید با رئیس جمهور سابق آمریکا گفت: از زمانی که ترامپ ریاست جمهوری را در ژانویه 2021 ترک کرد، این سیاستمدار بازنشسته با چندین تجمع بزرگ در سراسر کشور در عرصه عمومی فعال بوده است. او از نامزدهای فرمانداری و دیگر سیاستمداران محافظه کار (جمهوری خواه) حمایت کرد و بارها رأی دهندگان را به بازگشت (با بایدن) در سال 2024 تحریک کرد.»

ترامپ در مصاحبه با فاکس نیوز گفت که «احتمالاً» منتظر خواهد ماند تا تصمیم خود در مورد نامزدی یا عدم شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ را تا زمان مشخص شدن نتایج انتخابات میان دوره ای ۲۰۲۲ آمریکا اعلام کند.

رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که “قطعا در حال بررسی (نامزدی برای ریاست جمهوری) است و باید ببینیم چه اتفاقی می افتد.”

او به فاکس نیوز گفت: «راستش را بخواهید، من فکر می‌کنم بسیاری از مردم از این تصمیم (رفتن به پای صندوق‌های رای) و احتمالاً پس از انتخابات میان‌دوره‌ای (کنگره در سال ۲۰۲۲) بسیار خوشحال خواهند شد. “اعلام خواهم کرد.”

ترامپ در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم خود را پس از انتخابات میان دوره ای اعلام خواهد کرد یا خیر، گفت: این بدان معنا نیست که من این کار را انجام خواهم داد. احتمالاً مناسب است، اما بسیاری از مردم منتظر هستند تا این تصمیم گرفته شود.»

وی در این گفت و گو درباره رقبای احتمالی خود در حزب جمهوری و همچنین احتمال انتخاب معاون خود اظهار نظر کرد.

ترامپ: من قطعا به نامزدی در انتخابات 2024 فکر می کنم

نیکی هیلی، مایک پنس و رون دزانتیس

رئیس جمهور سابق گفت که نامزدهای خوبی در حزب جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 وجود دارد، “اما تقریباً همه گفتند که اگر من به پای صندوق های رای بروم، نامزد نخواهند شد.”

این سیاستمدار 75 ساله آمریکایی ادامه داد: و این موضوع (عدم حضور سایر نامزدهای احتمالی جمهوری خواه در صورت انتخاب ترامپ) بیش از هر چیز خوب است زیرا نشان دهنده سطح بالایی از وفاداری و احترام است.

فاکس نیوز از ترامپ درباره احتمال انتخاب ران دسانتیس فرماندار جمهوری خواه به عنوان نامزد احتمالی وی برای معاونت رئیس جمهور آمریکا سوال کرد.

رئیس جمهور سابق آمریکا در پاسخ به این سوال تاکید کرد که حزب جمهوری خواه “افراد بسیار بسیار خوبی دارد”. او (ران دسانتیس) مرد خوبی است، اما ما افراد بسیار خوبی داریم. – خوب بود.

نظرسنجی های اخیر در ایالات متحده نشان می دهد که ران دسانتیس به طور گسترده مورد حمایت جمهوری خواهان است و پس از ترامپ دومین نامزد محبوب در انتخابات 2024 است.

پس از مصاحبه وی با ترامپ، فاکس نیوز از او درباره نیکی هیلی، نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل پرسید و پرسید که آیا او را به عنوان معاون رئیس جمهور در انتخابات 2024 انتخاب خواهد کرد یا خیر.

نیکی هیلی به عنوان نماینده آمریکا در سازمان ملل در دولت دونالد ترامپ حضور داشت و بعدا تصمیم به استعفا گرفت.

ترامپ به هیلی گفت: «او گفت که اگر من (در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴) نامزد شوم، نامزد نخواهد شد و فکر می‌کنم این نشانه خوبی برای احترام است. «من با او خیلی خوب بودم و فکر می‌کردم که او کار بزرگی در سازمان ملل انجام داد، او کار بزرگی انجام داد.

او گفت: «در حزب جمهوری خواه افراد خوب زیادی وجود دارد. باید بگویم هنوز برای صحبت در مورد آن زود است.»

دیدگاهتان را بنویسید