عنایتی: عصا بودن آنقدرها هم بد نیست! / تاتار: ما با هواداران خوب نبودیم


ساعت: 22:11
تاریخ انتشار: 1401/02/14
کد خبر: 1836453

پس از پایان دیدار هواداران و ذوب آهن که با پیروزی هواداران به پایان رسید، مربیان دو تیم در نشست خبری صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا عنایتی سرمربی هواداران در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن گفت: بازی سختی مقابل تیمی با شخصیت و کارنامه داشتیم. ذوب آهن بازیکنان و کادرفنی بسیار خوبی دارد. فکر می کنم چند دقیقه به غیر از 20 دقیقه اول را کنترل کردیم و این برای موقعیت هایی که به راحتی گم می شوند کمی سردرد است. در 10 دقیقه اول باید نتیجه بازی را تغییر می دادیم. حریف هم به توپ های بلند روی آورد و کارمان سخت شد. البته با تغییراتی که انجام دادیم و اعتماد به نفس بچه ها توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

وی ادامه داد: فقط نمی دانم در رختکن با بازیکنان چه صحبتی داشته باشم چرا که تیم ما نه مدیرعامل دارد و نه هیات مدیره و شرایط مشخص نیست. با تشکر از میری برای روحیه ای که به بچه ها داد. قول دادند در چند روز آینده اتفاقات مالی داشته باشند و بچه ها را با همین انگیزه تا پایان فصل نگه دارند. هواداران نشان داده اند که این پدیده لیگ است و من از خوبی، ایدئولوژی و دانش بازیکنانم حرفی نزدم.

سرمربی که در چند بازی اخیر شکست نخورده است، گفت: با این حال تجربه ما نسبت به نیم فصل اول بیشتر شده و بازیکنانی که جذب کردیم توانستند به ما کمک کنند. هنوز از این شرایط راضی نیستیم اما در 5 بازی آینده با همین انگیزه ادامه خواهیم داد. قول مثبت دادم و امیدوارم با همین انگیزه ادامه دهم و این لیگ سخت را که تعطیلی های زیادی هم داشت، خوب و با موقعیت مناسب پشت سر بگذارم.

عنایتی درباره عمل جراحی خود گفت: از این وقفه در لیگ خسته شده بودم و به او گفتم پایم را عمل کن تا استراحت کنم. باید یک یا دو هفته با عصا دوام بیاورید.

او با اشاره به اینکه ایستادن روی زمین با عصا کار سختی نیست، گفت: نه، برعکس، خیلی خوب است. چون باید یک نفر را نشانه بگیرم و یکی دو بازیکن را با عصا هدف بگیرم. گاهی عصا بودن هم بد نیست!

* تارتاروس: مقابل هواداران خوب نبودیم

مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن پس از شکست تیمش مقابل هواداران در نشست خبری گفت: بازی را بد شروع کردیم و در 15 دقیقه ابتدایی بچه های ما گیج شده بودند و یکی دو موقعیت به هواداران دادند که خیلی خوب بازی کردند و دویدند. وی ادامه داد: البته بعد از آن بازی متعادل بود و در ابتدای نیمه دوم تغییراتی ایجاد کردیم، بازی تحت کنترل ما بود تا اینکه در یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم، می دانستیم که با وجود معین عباسیان طرفدار ضربات ایستگاهی است.

وی ادامه داد: تاکید داشتیم اشتباه نکنید اما داور متاسفانه بازیکن حریف را فریب داد و پس از تعامل هواداران یک گل زد و توانست به خوبی از دروازه خود دفاع کند. در مجموع خوب نبودیم و هواداران بهتر از ما بازی کردند. شرمنده هوادارانی بودیم که آمدند و از ما حمایت کردند. این وقفه ها در مسابقات قهرمانی به ما ضربه زد چون تیم ما قبلا انسجام خوبی پیدا کرده بود.

سرمربی ذوب آهن در مورد اینکه در این دیدار بازیکن کلیدی نداشتید، گفت: هم مصدوم بودیم و هم محروم. سعید باقرپسند مجروح بود و ما تازه رسیدیم و از او استفاده کردیم. رضا حلقی فر هم تلاش کرد. هوادار هم تیم و دونده خوبی است و از نظر ساختار دفاعی عملکرد خوبی دارد. خوب دفاع می کند و فرصت های کمتری به حریف می دهد.

تارتار درباره کاسم حدادی فر گفت: همیشه گفته ام درهای باشگاه به روی کاسم باز است و حالا تصمیم با اوست، از آمدنش استقبال می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید