بعد از شاهواری استعدادی در تنیس روی میز بانوان نداریم


ساعت: 15:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۱۹
کد خبر: 1889049

پوشش رسانه ای تنیس روی میز بانوان منجر به حمایت های مالی بیشتر می شود

نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس روی میز گفت: بعد از شاهواری استعدادی در تنیس روی میز بانوان نداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فاطمه کیوانی نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس روی میز درباره حریفان و عملکرد بانوان در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی گفت: به شیرین شهسویری بابت قهرمانی تبریک می گویم البته ما به مدال طلا فکر می کردیم. رتبه هفدهم در رنکینگ جهانی از تیم ترکیه گذشت و این کار ما را راحت می کند. شرایطی فراهم می شود تا کودکان به بهترین نتایج دست یابند.

کیوانی بیان کرد: البته نباید به این بردها افتخار کرد و باید برای بازی های آسیایی که کشورهای جنوب شرق آسیا حرفی برای گفتن دارند، آماده شویم.

نایب رئیس فدراسیون تنیس روی میز درباره لیگ برتر گفت: لیگ از نیمه دوم سال آغاز می شود. امیدوارم عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم. در بخش مردان لیگ برتر آسیا داریم و امیدوارم در بخش بانوان نیز راه اندازی شود.

وی بیان کرد: پوشش رسانه ای تنیس روی میز بانوان حمایت های مالی بیشتری را انجام می دهد. بین قراردادهای زن و مرد تفاوت زیادی وجود دارد و بین دو جنس برابری وجود ندارد. البته در همه جای دنیا همینطور است.

کیوانی تصریح کرد: اسپانسر دوست دارد دیده شود اما در قسمت بانوان حتی تماشاگر هم نیست و این مشکل خطر و تهدید بزرگی است و باید تغییراتی در این زمینه ایجاد شود.

بالاخره او در گفتگو با رادیو ورزش با بیان اینکه اسم جدید ندا شهسواری را نشنیده است، گفت: یکی از دغدغه های من در بخش استعدادیابی است. خانواده ها باید شناسایی شوند. تنیس روی میز بسیار گران است و خانواده ها باید سرمایه گذاری کنند. وقتی به گروه های سنی بالاتر می رسند، اسپانسر ترجیح می دهد در بخش آقایان سرمایه گذاری کند که بیشتر دیده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید