بمب بزرگ پرسپولیس در حال انفجار است؟ مسیر سخت آقای زوزدا

بمب بزرگ پرسپولیس در حال انفجار است؟  مسیر سخت آقای زوزدا

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران که در فینال رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر به دروازه این تیم بازگشت، کار سختی برای بازگشت به پرسپولیس دارد.

او که فصل اجاره ناموفقی را در بوآویستا پرتغال سپری می کند به دلیل ذخیره دیگری قصد جدایی از این تیم و بازگشت به پرسپولیس را داشت اما با توجه به اینکه همچنان با باشگاه آنتورپ بلژیکی قرارداد دارد باید برای حضور در یک تیم به توافق برسند. سرخپوشان را جذب کرد. اما تیم بلژیکی با جدایی بیرانوند مخالفت کرد تا انتقال زمستانی او به تعویق بیفتد.

بیرانوند که در آستانه جام جهانی 2022 به دلیل عدم حضورش در تیم ملی ایران جایگاهی بی ثبات پیدا کرده بود، برای بازگشت به دروازه ایران به دنبال حضور دائمی در تیم باشگاهی است. او پس از گلایه از عدم دریافت مطالباتش از باشگاه پس از جدایی از فوتبال ایران با پیراهن پرسپولیس، حالا می خواهد به جمع شاگردان یحیی گل محمدی بازگردد.

بیرانوند در حالی منتظر درخواست رسمی پرسپولیس است که سرخپوشان با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کنند و با وجود نیاز مبرم به یک دروازه بان کلیدی نمی توانند هزینه رضایت نامه او را پرداخت کنند.

بیرانوند اگر سال آینده برای تیمی بازی کند می تواند با حضور در جام جهانی 2022 قطر برای باشگاهش سود مالی به همراه داشته باشد.

از این رو بیرانوند تنها در صورتی به پرسپولیس برمی گردد که بتواند رضایت نامه شخصی خود را از رویال آنتورپ بگیرد و در غیر این صورت باشگاه قادر به پرداخت این مبلغ نخواهد بود بنابراین احتمالا در نقل و انتقالات تابستانی با چالش انتخاب دروازه بان مواجه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید