بمب بزرگ پرسپولیس روی اعصاب یحیی

بمب بزرگ پرسپولیس روی اعصاب یحیی

دربی بزرگ پایتخت اگرچه بدون تماشاگر و بدون هیجان همیشگی بود اما بازی پر گلی بود و تماشاگران تلویزیون از تماشای یک بازی زیبا لذت بردند. پرسپولیس بازی را خیلی خوب شروع کرد و در 20 دقیقه ابتدایی به گل رسید.

فارغ التحصیلان گل محمدی حتی می توانستند فاصله را بیشتر کنند، اما شکست خوردند و برگشتند. در دقایق پایانی فشار پرسپولیس بیشتر شد و توانستند گل تساوی را به ثمر برسانند تا این بازی حساس با تساوی 2-2 به پایان برسد. یکی از خوبی های پرسپولیس در این بازی سعید صادقی بود. بازیکنی که در تابستان به پرسپولیس پیوست و او را بمب نقل و انتقالات خطاب کردند.

سعید صادقی هافبک راست که در دربی بازی می کرد با حرکات تکنیکی خود چندین بار جعفر سلمانی را عصبانی کرد. صادقی اما به خوبی از پس پاس های پایانی برنمی آمد وگرنه می توانست اولین پاس گل خود را در اولین دربی خود ثبت کند. پس از گل اول پرسپولیس، شاگردان یحیی به فشارهای خود برای گل دوم ادامه دادند.

در یک صحنه، صادقی پس از پیشی گرفتن از مدافعان استقلال وارد محوطه جریمه شد و در حالی که می توانست مهدی ترابی را با یک پاس کات بک در موقعیت گلزنی عالی قرار دهد، ضربه آرامی به توپ زد و مدافع استقلال توپ را پس گرفت. این موضوع یحیی گل محمدی را به شدت عصبانی کرد و در همان لحظه با صدای بلند سر صادقی فریاد زد که چه پاسی دادی؟

گل محمدی به شدت از شاگردش عصبانی بود که اگر تیمش بعد از گل اول گل دوم را به ثمر برساند، شانس زیادی برای پیروزی در دربی خواهد داشت و بازگشت استقلال به بازی بسیار سخت است.

دیدگاهتان را بنویسید