بمب نقل و انتقالات منتظر تصمیم مهم یحیی است

بمب نقل و انتقالات منتظر تصمیم مهم یحیی است

در حالی که در فصول اخیر بزرگ ترین نقطه ضعف پرسپولیس در خط حمله بوده و بارها در آوردن مهاجم خارجی مورد نظر خود با بن بست مواجه شده است، در این فصل موفق شده دو تعقیب خارجی بزرگ را در خط حمله تکمیل کند. یورگن لوکادیا، مهاجم سرشناس این تیم که سابقه بازی در لیگ های معتبر آلمان و انگلیس را دارد، خیلی زود توانست نقطه ضعف خط حمله پرسپولیس را بپوشاند و حالا با 6 گل در صدر جدول گلزنان قرار گیرد.

پس از درخشش این مهاجم هلندی در ترکیب پرسپولیس، هواداران این تیم بارها خواستار تمدید زودهنگام قرارداد با او شدند تا در پایان فصل در این زمینه دچار مشکل نشوند.

درویش در این زمینه با اشاره به اینکه مشکلی برای تمدید قرارداد و مذاکره با یورگن لوکادیا در این زمینه نخواهند داشت، عنوان کرد که یحیی گل محمدی هنوز در این خصوص به وی اطلاعی نداده و مشمول تصمیم ستاد مرکزی تیم هستند.

مدیرعامل پرسپولیس در این خصوص گفت: هنوز برای تمدید قرارداد زود است و هفته دهم است. سرمربی باید به ما اطلاع دهد. با رابطه و علاقه خوبی که او (لوکادیا) دارد، من شک دارم که او تمایلی به ادامه همکاری نداشته باشد. او ایران را دوست داشت و اگر آقای گل محمدی بخواهد برای تمدید مذاکره می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید