تصمیم جنجالی ساپینتو علیه بمب نقل و انتقالات استقلال

تصمیم جنجالی ساپینتو علیه بمب نقل و انتقالات استقلال

ساپینتو در تمرین قبل از بازی با پیکان از محمد محبی به عنوان تیم ذخیره استفاده کرد و شاید این بدان معنا باشد که در بازی با پیکان، محمد محبی باید روی نیمکت بنشیند و به عنوان بازیکن تعویضی آماده حضور در زمین باشد.

این دور از ذهن نیست زیرا ساپینتو در سه بازی اخیر به محمد محبی فرصت حضور در ترکیب ثابت استقلال را داده است اما این بازیکن موفق به گلزنی نشده است. سرمربی استقلال در بازی نفت مسجد سلیمان با سجاد شهباززاده که در سه بازی قبل از بازی نفت مسجد سلیمان در ترکیب ثابت آبی ها به میدان رفت اما موفق به گلزنی نشد، همین کار را کرد.

محمد محبی در دیدار هفته اول مقابل سپاهان به میدان نرفت اما فرصت 3 هفته ای او در دیدار با نفت مسجد سلیمان به پایان رسید. محبی در ابتدای فصل آبی پوشان را با سر و صدای زیادی به تن کرد. دیر آمدن او به اردوی تیم آبی و تاکید ساپینتو بر جذب او باعث شده تا او را بمب نقل و انتقالات آبی ها خطاب کنند اما باید گفت که او نتوانسته برای آبی ها گلزنی کند و از زمانی که ساپینتو در خط حمله، با ترافیک بازیکنان مواجه شد، آنها چاره ای جز تغییر ترکیب ندارند و محمد محبی می تواند حداقل نیمه اول بازی با پیکان را از روی نیمکت تماشا کند.

دیدگاهتان را بنویسید