تصمیم مهم و نقل و انتقالات استقلال و ساپینتو

تصمیم مهم و نقل و انتقالات استقلال و ساپینتو

استقلالی ها روزهای حساسی را پشت سر می گذارند هر چند چهار پیروزی قدرتمند کسب کرده اند که فاصله این تیم از بالای جدول را به سه امتیاز کاهش داده است. درگیری در ورزشگاه باهنر کرمان و تهران گردی شرایط اردوی آبی پوشان را تحت تاثیر قرار داده است و در این میان شایعات زیادی در فضای مجازی درباره این تیم به گوش می رسد.

به بهانه انحرافات فراوان درباره استقلال، با خجت کریمی، یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال، درباره مشکلات پیرامون این تیم و با او درباره موضوعات مختلفی از جمله عذرخواهی احتمالی ساپینتو، آخرین وضعیت مهدی کایدی، محبی، امانوف و دلیل عدم بحث خرید بازیکن در پنجره زمستانی.
آن مصاحبه را در ادامه بخوانید.

اتفاقاتی می افتد که برای باشگاه استقلال خوب نیست

خدا را شکر این تیم با برد خود در چندین مسابقه هواداران را خوشحال کرد. اما آنها یک سری مشکلات ایجاد کردند که خود شما شاهد آن بودید. بحث در مورد ممنوعیتی که برای آقای ساپینتو ایجاد کردند. این جمله ناعادلانه بود. با وجود تمام مشکلاتی که باشگاه دارد، ما رو به جلو می رویم و بی عدالتی ها و اتفاقاتی که می افتد اصلا برای باشگاه استقلال خوب نیست.

ساپینتو افسرده است

روزی روزگاری یک سری از تیم ها به هواداران سرنخ می دادند که تماشاگران یک سری فحاشی می کنند تا اتفاقات بیفتد. الان در پست مربیگری این اتفاق می افتد. ساپینتو احساساتی است، اما این روش اوست و بسیار مغرضانه است. او بسیار مستقل است و چنین روحیه ای دارد. متأسفانه دیگران توهین آمیز هستند و ساپینتو باید مراقب باشد که آتو آنها را لمس نکند. آقای فتح الله زاده نیز در این خصوص با ساپینتو صحبت کرده است. متأسفانه دیگران متوجه شده اند و ساپینتو سرکوب شده است. خدا کنه با پیروزی به هدفمون برسیم و جواب این کارها رو با عنوان قهرمانی بدهیم.

ما یک ترکیب کامل روی نیمکت داریم

تا جایی که من می دانم بازیکن جدیدی جذب نمی شود. با این مشکلاتی که داریم و با این هزینه ها کار نمی کند. تیم ما پر است و در واقع یک تیم دیگر روی نیمکت داریم.

فسخ قرارداد با یزدانی تصمیم خود ساپینتو بود

فسخ سیاوش یزدانی توسط کمیته حقوقی، مدیرعامل و سرمربی باشگاه به رسمیت شناخته شد. ما در کار فنی دخالت نمی کنیم و این تصمیم سرمربی بود و باید به آن احترام بگذاریم. دخالت ما خوب نیست و این تصمیم خود آقای ساپینتو بود. حتما با مدیریت مشورت کرده اند اما تصمیم اصلی را سرمربی گرفته است. شما به تیم های دیگر نگاه کنید، چه کسانی در کار فنی دخالت می کنند؟

ساپینتو اسامی را برای جذب نیرو ارائه کرد که اصلاً نتوانستیم آنها را به ایران بیاوریم

هدف ما جذب بازیکن در نیم فصل بود. آقای فتح الله زاده به دبی رفت تا پنجره استقلال را برای جذب بازیکن باز کند. تمام تمهیدات لازم برای جذب بازیکن توسط آقای فتح الله زاده انجام شد و 2-3 بازیکن بسیار خوب در نظر گرفته شد. من خودم حضور داشتم و داشتیم پنجره استقلال را باز می کردیم، مدیرعامل کار جذب را انجام می داد. اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و یک سری اتفاقات افتاد. آقای فتح الله زاده تمام تلاش خود را برای جذب این بازیکن انجام داد اما یک سری مشکلات قدیمی مانع از این شد که اتفاقی بیفتد. ما 260000 دلار به میلیک از ترکیه پرداختیم تا پنجره را باز کند. ما همچنین گابریل پین را خواستیم. اگر نمی خواستیم بازیکن جذب کنیم، چرا پنجره را باز کردیم؟ خدا و آقای فتح الله زاده تمام تلاش خود را کردند و دیدم مشکلاتی را برای باشگاه ایجاد کردند تا این اتفاق نیفتد. آقای ساپینتو یک سری اسم گذاشت که اصلاً نتوانستیم به ایران بیاوریم. چند بازیکن ایرانی و خارجی بودند که اصلا به ایران نیامدند.

این شایعه اصلا صحت ندارد

چندی پیش شایعاتی مبنی بر اینکه ساپینتو با مدیریت باشگاه به مشکل خورده است، چرا که می خواهد از طریق کانال خود بازیکن خارجی بیاورد. خجت کریمی در پاسخ به این گفته گفت: چنین چیزی اصلا صحت ندارد. آقای فتح الله زاده گفتند به هر که می خواهید همین را بگویید. این شایعه اصلا صحت ندارد.

من هیچ اطلاعاتی در مورد آمانوف ندارم

یکی از اعضای هیات مدیره استقلال درباره فسخ قرارداد امانف با استقلال و اینکه او به جای باشگاه استقلال فسخ قرارداد را برای روزنامه استقلال جوان ارسال کرده است، گفت: من اصلا از ماجرای امانوف اطلاعی ندارم.

خدا را شکر اتحادیه بازیکنان خوب است

کریمی در پاسخ به شایعه مصدومیت و عدم بازی عمدی یکی از بازیکنان استقلال گفت: اصلا چنین چیزی وجود ندارد. همه بازیکنان با تمام قدرت بازی می کنند و یک دل هستند. خدا را شکر اتحادیه خوبی دارند.

از درآمد بازیکنان اطلاعی ندارم

در حال حاضر نمی دانم درآمد بازیکنان چقدر است. من از قبل می دانستم، اما در چند روز اخیر هیچ اطلاعات جدیدی دریافت نکردم. حالا اگر درصدی بگویم می گویند نه، آنقدر نبوده و همین قدر است.

از خدای ما کایدی مستقل می ماند

در دبی با نمایندگان باشگاه الاهلی جلسه ای داشتیم و قرار شد تا قبل از عید یک قسط از قرارداد قیدی پرداخت شود. چون هیچ پرداختی در این زمینه نداشته ایم. گایدی امسال تا اینجای کار با ما بوده، اما انشالله فصل بعد هم بماند. او بهترین بازیکن است و ما سعی می کنیم او را حفظ کنیم. تلاش می کنیم او را برای فصل آینده نگه داریم اما الان برای صحبت در این مورد زود است چون پولی به الاهلی نداده ایم.

در مورد محبی هم مشکل پرداخت داریم

ما با محبی هم همین مشکل را داریم و باید به طور کامل به او پرداخت کنیم. یکی دو بار پرداخت شد اما برگشت. همچنین مدیریت مستمر است.

ما به بی عدالتی ها با قهرمانی پاسخ می دهیم

انشاالله جواب این ظلم هایی که به استقلال و سرمربی این تیم شده را با بردهای پیاپی و قهرمانی بدهند.

ساپینتو کاملاً مستقل باقی می ماند

این شایعه بود که می گفتند ساپینتو به ایران برنمی گردد و اصلا چرا باید این اتفاق بیفتد؟ آنها هستند، آنها بسیار قوی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید