تصمیم مهم فرهاد مجیدی در نقل و انتقالات استقلال

تصمیم مهم فرهاد مجیدی در نقل و انتقالات استقلال

خیلی از بازیکنان استقلال از شرایط خود در این تیم راضی نیستند و از طرفی مجیدی هم چند بازیکن نمی خواهد. تلاش برای جذب 4 بازیکن از استقلال نیز شرایطی را به وجود می آورد که برای باز شدن جایگاهی در لیست این تیم، جدایی بازیکنان بالای 23 سال را می طلبد.

استقلال در صدر جدول قرار دارد و حریفان سرسختی برای قهرمانی پیش رو دارد. پرسپولیس و سپاهان حریفان اصلی استقلال برای قهرمانی هستند اما ممکن است سایر تیم ها هم مانع رسیدن آبی ها به هدفشان شوند.

تیم هایی مانند مس رفسنج، گل گهر، فولاد و آلومینیوم نتایج این تیم ها در نیم فصل بسیار چشمگیر است. تقویت این تیم ها در نیم فصل دوم هم می تواند به ضرر استقلال باشد. در جام حذفی هم همین اتفاق می افتد. همین امر باعث شد تا استقلال بازیکنان مازاد بر سایر تیم ها وسواس بیشتری داشته باشد.

باشگاه استقلال به بازیکنانش اعلام کرده که بدون نامه کتبی سرمربی اجازه خروج ندارند و مجیدی هم در کنفرانس های اخیر بارها اعلام کرده که به همه بازیکنانش نیاز دارد. فرهاد در فصل نقل و انتقالات استراتژی مهمی دارد و تا تعیین بازیکن اجازه خروج هیچ یک از شاگردانش را نمی دهد و از طرفی نمی خواهد رقبای مستقیم خود را در لیگ برتر و جام حذفی تقویت کند.

دیدگاهتان را بنویسید