تصمیم جدید یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی برای نقل و انتقالات

تصمیم جدید یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی برای نقل و انتقالات

پرسپولیس بخشی از استراتژی خود را معطوف حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا در نقل و انتقالات نیم فصل کرده بود و می خواست با جذب بازیکنان مورد نظر خود، رقابت های داخلی و خارجی را تقویت کند.

عملکرد ضعیف پرسپولیس و استقلال مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا زنگ خطری بود که سرهابی هم باید مجهز باشد و به همین دلیل گل محمدی و مجیدی در تلاش بودند تا این تیم را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا تجهیز کنند. مجیدی از جذب دو بازیکن داخلی و دو بازیکن خارجی صحبت می کند و گل محمدی هم در خط هافبک و حمله به تقویت تیم می پردازد و چند بازیکن را مد نظر دارد.

پس از حذف قرمزها از آسیا، به احتمال زیاد بخشی از استراتژی دو مربی تغییر خواهد کرد. مثلا بحث جذب بازیکن خارجی حذف شده و این دو تیم به فکر تقویت تیم با بازیکنان داخلی هستند. در هر صورت حضور در لیگ قهرمانان آسیا باعث تقویت بازی این دو تیم می شد و با توجه به سطح بالای این رقابت ها لازم بود برخی موقعیت ها با بازیکنان باکیفیت تقویت شوند و با حذف این دو تیم نیازی به این کار نیست.

پرسپولیس و استقلال هنوز لیگ برتر و جام حذفی را در اختیار دارند. قهرمانی در لیگ برتر برای هر دو تیم مهم است، پرسپولیس برای ششمین قهرمانی متوالی خود تلاش می کند و استقلال در تلاش است تا قهرمانی های رقیب را به هم بزند و از این نظر هر دو تیم به فکر تقویت تیم خود هستند. زمزمه جذب بیرانوند، پیام نیاسمند، محمد محبی و رامین رضایان در پرسپولیس مطرح شده و جذب هافبک و مهاجم نیز در دستور کار گل محمدی قرار دارد.

مجیدی همچنین تاکید کرد که در نیم فصل بازیکنان خارجی باکیفیتی به دست خواهد آورد و حالا باید دید این دو تیم با سقوط از لیگ قهرمانان آسیا تا چه حد تیم خود را تقویت می کنند و آیا گل محمدی و مجیدی آماده شکست هستند یا خیر. غل و زنجیر یا نه؟

دیدگاهتان را بنویسید