بمب های ساپینتو آماده انفجار هستند

بمب های ساپینتو آماده انفجار هستند

محمد محبی که مدتی است در تهران حضور دارد همچنان منتظر صدور مجوزهای لازم برای بازی برای آبی های تهران است.

وینگر سانتاکلارا که با قراردادی قرضی یک ساله به تیم ساپینتو اضافه شد، هنوز مجوز رسمی تمرین و بازی در استقلال را ندارد. به همین دلیل در دیدار اول نتوانست آبی پوشان را همراهی کند.

مدیران باشگاه استقلال که از هفته گذشته اقدامات خود را برای کسب مجوز و رضایت از باشگاه سانتا کلارا آغاز کرده بودند، اکنون پیگیر این ماجرا هستند تا هر چه سریعتر ITC این بازیکن جوان را دریافت کنند.

محبی البته از نظر بدنی مشکلی ندارد زیرا تمرینات پیش فصل و بدنسازی را در سانتاکالارا به خوبی پشت سر گذاشته و در واقع بازیکن آماده ای است که نیازی به تمرینات اضافی و خاصی ندارد. با این حال، خرید جدید آبی ها امیدوار است که مدیران باشگاه حضور او را در ترکیب قبل از بازی هفته دوم مقابل ملوان تضمین کنند.

در مورد کاوه رضایی نیز شرایط مشابهی وجود دارد. این بازیکن که در اردوی ترکیه ای استقلال حضور داشت، اگرچه دیر به جمع بازیکنان اضافه شد، اما در تمرینات فشرده تدارکاتی و بازی های دوستانه موفق شد تمرینات بدنی خوبی را پشت سر بگذارد، اما تا قبل از پایان فصل نمی تواند مجوز حضور در استقلال را بگیرد. تایید باشگاه خانگی مدیران استقلال همزمان با مشکل محبی در تلاش هستند تا مشکل بازی کاوه با ملوان را نیز حل کنند.

این دو بازیکن چهره های موثری در فاز تهاجمی هستند که می توانند به افزایش قدرت هجومی تیم کمک کنند و قطعا ساپینتو برای دیدارهای فصل جدید روی آنها حساب ویژه ای باز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید