بمب پرسپولیس سپاهان در آستانه انفجار است

بمب پرسپولیس سپاهان در آستانه انفجار است

سپاهان اصفهان همیشه در بازار نقل و انتقالات تابستانی یک تیم خبری بوده و انتظار می رفت در 16 روز اخیر که بازار تابستانی فعالیت خود را آغاز کرد، طلایی پوشان برای جذب بازیکن جدید تلاش کند. به خصوص اینکه در فصل گذشته شاگردان ژوزه مورایس موفق به قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی نشدند و پس از پایان فصل، سرمربی پرتغالی بلافاصله نقاط ضعف تیمش را شناسایی کرد و فهرستی از بازیکنان را در اختیار مدیران باشگاه قرار داد. بازیکنانی که می خواست او برای تعطیلات به ایران رفت.

مورائیس به ایران بازگشت و قرار بود پیش فصل سپاهان از روز یکشنبه آغاز شود، اما به دلیل تاخیر در روند نقل و انتقالات سپاهان، شروع پیش فصل طلای پوشان نیز به تعویق افتاد و قرار است از چهارشنبه 16 تیرماه آغاز شود و در شرایطی که تیم های پرسپولیس و استقلال در همان روزی که تمرینات پیش فصل خود را آغاز می کنند، طلای پوشان اولین تمرین خود را برای حضور در لیگ بیست و دوم برگزار می کند.

انتقاد هواداران سپاهان از مدیران این باشگاه در روزهای اخیر؛ این امر به این دلیل است که عملکرد طلایموشان در نقل و انتقالات راضی کننده نبوده و برخلاف درخواست های مورائیس، بازیکن جدیدی هنوز با تیم سپاهان قرارداد نبسته است. البته سپاهانی ها قبل از باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی با پیام به توافق رسیدند و قرارداد این دروازه بان باتجربه دائمی شد و محمدرضا حسینی پس از پایان قرارداد قرضی خود در گلگهر به جمع طلایی پوشان بازگشت تا منتظر خوزه مورائیس باشد. نظر نهایی در مورد فصل آینده

سپاهانی ها دست به دامن دو پدیده جوان می شوند

خوزه مورایس نام دو بازیکن پیکان را در لیست خود قرار داده است. سامان فلاح و غلامرضا طبیتیمانی. فلاح که فصل موفقی را در پیکان پشت سر گذاشت، در پیش فصل این خودروساز شرکت نکرد تا شایعات جدایی او از این تیم شدت بگیرد. سپاهانی ها پس از نامه نگاری رسمی با مدیران باشگاه پیکان، هزینه رضایت نامه سامان فلاح را تامین کردند و گفته می شود به احتمال زیاد در روزهای آینده قرارداد این مدافع جوان رسمی می شود تا یکی از خواسته های موریس برآورده شود.

سرمربی سپاهان برای تقویت خط هافبک تیمش نیز به دنبال جذب گلمرضا طبیتیمانی است. جوان پیکان هافبک جوان بند فسخ قراردادش 4.5 میلیارد تومان است و همین موضوع باعث شده تا سپاهانی ها برای فعال سازی بند فسخ او چالش چندانی نداشته باشند و به نظر می رسد پس از توافقات شخصی، طبیتیمانی احتمالا در خرید تابستانی در سپاهانی ها حضور داشته باشد. به جای دو بازیکن فصل گذشته پیکان احتمالاً در لیگ بیست و دوم در جمع شاگردان خوزه مورایس بود.

احتمال انفجار بمب در اصفهان!

طبق قرارداد رامین رضایان و شهریار موگانلو، سپاهانی ها موفق شدند این دو ستاره کلیدی و تاثیرگذار را برای فصل آینده در ترکیب خود نگه دارند و به نظر می رسد در لیگ بیست و دوم در جمع طلایی ها ظاهر شوند. گفته می شود ژوزه مورایس برای تقویت خط حمله تیمش به دنبال جذب دو بازیکن سرشناس در بازار نقل و انتقالات تابستانی است و در همین زمینه از مدیران باشگاه سپاهان خواسته است با رضا اسدی و رضا شکاری وارد مذاکره شوند و گفته می شود. ، که بهای توافق شکاری در حال حاضر برای حضور گل گهر وینگر فصل گذشته در تیم سپاهان در لیگ بیست و دوم پرداخت شده است.

مدیران باشگاه های اصفهانی در زمینه جذب نیز مذاکرات مثبتی با رضا اسدی داشته اند و در شرایطی که تیم هایی مانند پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی تبریز نیز به دنبال جذب رضا اسدی هستند، گفته می شود سپاهانی ها شانس بیشتری برای به خدمت گرفتن رضا دارند. اسدی. در صورت امضای نهایی اسدی و شکاری و ابقای احتمالی موگانلو به نظر می رسد روند جذب مهاجم خارجی منتفی باشد. البته اگر مورایس بخواهد از رضا شکاری در جناحین بازی استفاده کند، احتمال آوردن مهاجم خارجی هم وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید