بندر حمیر میزبان اردوی تیم ملی آب های آرام است

ساعت: 13:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799438

دور جدید اردوی تیم ملی آب بانوان و آقایان 22 دی ماه به میزبانی بندر حمیر در استان هرمزگان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی؛ تیم ملی آب های آرام پس از انجام دو مرحله اردوی انتخابی و آمادگی برای حضور موفق در بازی های آسیایی هانگجو، برای حضور موفق در بندر حمیر استان هرمزگان اردو خواهد زد. تا 22 بهمن ادامه دارد اما قایقرانان این مرحله از اردو را از امروز 20 دی ماه در دریاچه آزادی آغاز می کنند.

در این اردو ایرج اقلیمی، مشاور و مدیر تیم های ملی، سرمربی پدروسنا، مربیان ایمان پورازیز و فاطمه مجالی

با دستیاران سرمربی: رضا رئیسی، ارشه بسدار، علیرضا علیمحمدی، علیرضا جاوید.

مربی بدنسازی آقایان: محسن میلاد

مربی بدنسازی بانوان: پاریس مقدم

روانشناسان مجتبی تاج محمدی، نرگس مالمیر

آنها در ترکیب تیم ملی حضور دارند.

در این قسمت از اردو از 27 ورزشگاه دعوت شده است که اسامی آنها به شرح زیر است:

در بخش بانوان؛ الناز شفیان و نرگس کارگرپور و مهسا آذری از گیلان، هدیه کاظمی و کیانا کمال زاده از بندرعباس، سما یاسمی از کرمانشاه و ترنم اکبرزاده از تهران در کایاک و کانو برای بانوان؛ پاریس محمدزاده زیبا سماخرفه از گیلان، معصومه داناپور از آذربایجان شرقی، مهسا کهنسال از خوزستان، گلشن راهیده و فاطمه کرمجانی از کرمانشاه به این اردو دعوت شدند.

در بخش کایاک آقایان علی آقامیرزایی، پیمان گاویدل، سپهر ساعتچی، ابوالفضل درجزی از گیلان، امین بداغی از مازندران، پوریا شریفی و محمد میرزایی از تهران و مجید جواهری از خراسان رضوی حضور دارند.

در رشته کانوکان آقایان محمدنبی رضایی از مازندران، عادل مجالی از گلستان، شاهو ناصری از کردستان، عرفان زنده پای و شایان حسینی از بوشهر و محمد عباسی از گیلان حضور دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید