بهار متفاوت از «رادیو ورزش» نوروز 1401


ساعت: 11:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816237

ویژه برنامه های نوروزی از شبکه رادیویی ورزش از 28 اسفند تا 13 فروردین 1401 پخش می شود.«نوروز، سلام، نو» پخش برنامه سال از رادیو ورزش است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی آذرمکان مدیر شبکه رادیویی ورزش درباره سال گذشته گفت: سال 1400 سال بسیار مهمی برای پوشش مسابقات مختلف جهانی بود که مهمترین آنها بازی های المپیک و پارالمپیک توکیو در سال 2020 بود. این رویدادها با ساعات کاری ما متفاوت بود، ما تمام تلاش خود را برای پوشش زنده مسابقات انجام دادیم. همکارانم برای پوشش زنده بازی ها از صبح شروع به کار کردند. بسیاری از این مسابقات از تلویزیون پخش نشد، اما از رادیو پخش شد. تمام تلاش ما امسال این بود که برنامه هایی که نوآوری و مخاطب چندانی نداشتند و همچنین برنامه هایی مانند: داوری، باشگاه بانوان، مناظره ورزشی، ایران خاک دلیران، پناه پهلوانان و … را از لیست پخش حذف کنیم. برنامه قبلی را با یک طرح جدید جایگزین کنید.

آذرمکان برنامه سال نو را مهمترین برنامه نوروزی برشمرد و افزود: برنامه پخش سال از رادیو ورزش با عنوان «سال نو سلام» به صورت زنده با حضور جمع کثیری از ورزشکاران و قهرمانان از ساعت 3 به بعد. قبل از تحویل سال و یک ساعت سپس با نگاهی به توسعه ورزش در سال 1400 و نگاهی به آینده ورزش و با برنامه های مفرح و مفرح به روی آنتن شبکه می رود تا در کنار مخاطبان وقت باشد. تحویل سال

وی با اشاره به برنامه های سال نو این شبکه خاطرنشان کرد: «بهار ورزشی» بخشی از برنامه صبحگاهی است و به صورت زنده با ورزشکاران و مدال آوران درباره نوروز گفتگو می کند و همه روزه از ساعت 10 تا 12 پخش می شود.

مدیر رادیو ورزش درباره دیگر برنامه های تفریحی نوروزی این شبکه تصریح کرد: «عصر بهاری» از دیگر برنامه های این شبکه در ایام نوروز است که با جوانان ورزشکار گفتگو می کند و به معرفی آداب و رسوم نوروزی ایران می پردازد. این برنامه عصرانه همه روزه از ساعت 17 به مدت 2 ساعت به صورت زنده برای مخاطبان تدارک دیده می شود.

وی ادامه داد: گروه علوم ورزشی برنامه ای با عنوان «وقت اضافه 1400» تهیه و تدارک دیده است. این ویژه برنامه به بررسی ورزش در دهه 1400 و چالش های پیش روی آنها می پردازد و از ساعت 12 ظهر تا 13 از رادیو ورزش پخش می شود.

مهدی آذرمکان از پخش این مسابقه از رادیو ورزش خبر داد و گفت: مسابقه از سوت تا سکو با رویکرد افزایش سطح دانش ورزشی مخاطبان از ساعت 20 شب نوروز با شنوندگان است.

مدیر رادیو ورزش با ارائه دیگر برنامه های این شبکه گفت: «بانوی قهرمان» کاری از گروه ورزش و سرگرمی این شبکه است که با بانوان مدال آور و قهرمانان ورزشی کشور گفتگو می کند. این برنامه در مدت 30 دقیقه از ساعت 16:00 آماده پخش است. البته تمامی این ویژه برنامه ها از 28 اسفند تا پایان 13 فروردین از رادیو ورزش پخش می شود.

آذرمکان درباره سیاست های رادیو ورزش در سال 1401 گفت: یکی از اولویت های ما در سال جدید توجه به ورزش همگانی است و با همکاری نهادهایی مانند فدراسیون ورزش های همگانی و سایر نهادهای فعال تعامل خوبی ایجاد خواهیم کرد. رادیو ورزش در حوزه ورزش بانوان تلاش می کنیم بتوانیم گام های موثری در این زمینه برداریم.

وی در نهایت از برنامه های جدید شبکه رادیویی ورزش خبر داد و گفت: این برنامه ها بعد از ماه مبارک رمضان و از نیمه اردیبهشت ماه پخش می شود. همکاران من در حال آماده سازی پروژه های نوآورانه هستند. یکی از این برنامه ها استعدادیابی ورزشی در زمینه های مختلف از جمله قصه گویی و گزارش است. این یک برنامه ویژه است که امیدوارم با کمک مردم در تابستان 1401 ادامه یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید