بهای سنگین مهدی تاج برای بازگشت کی روش

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران نظر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را برای پیگیری آخرین وضعیت سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی قطر دریافت کرد تا او بتواند موانع مربوط به فسخ قرارداد با دراگان اسکوچیچ را شخصا بررسی کنید.

وی همچنین باید جزئیات توافق با کارلوس کی روش برای بازگشت به ایران را در اختیار هیات مدیره قرار دهد و طبق مجوزی که در صورتجلسه امروز به امضای اکثریت اعضا رسید، می تواند مستقیما با کارلوس کی روش مذاکره کند.

تاج که تاکنون گفت و گوی مستقیمی با کی روش نداشته است، پس از مشورت با مسئولان وزارت ورزش تصمیم گرفت تا عصر فردا پیش نویس قرارداد خود را آماده و برای کی روش ارسال کند.

تاج اصرار دارد که سرمربی سابق تیم ملی ایران نیز در اردوی اتریشی ها حضور داشته باشد. بنابراین بعید نیست اوایل هفته آینده به درخواست تاج به تهران سفر کند.

تاج برای عقد قرارداد با کی روش باید دوباره نظر اعضای هیئت مدیره را جلب کند تا قرارداد با او شکل رسمی پیدا کند. مدت قرارداد با کی روش در صورت توافق طرفین از پایان جام جهانی 2022 تا پایان جام ملت های آسیا در سال 2023 خواهد بود.

علاوه بر این، رئیس فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت با دراگان اسکوچیچ جلسه ای برگزار کند تا راه های فسخ قرارداد با وی را بررسی کند و در صورت امکان از این مربی تخفیف بگیرد، در غیر این صورت غرامت 900 هزار دلاری (که می شود. حدود 30 میلیارد تومان باید به این مربی داده شود. پرداخت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید