بمب استقلال به بدترین شکل ممکن خنثی شد. بهای استقلالی شدن برای این ستاره سنگین بود

بمب استقلال به بدترین شکل ممکن خنثی شد.  بهای استقلالی شدن برای این ستاره سنگین بود

با توجه به نامه امضا شده توسط آقایان غفاری، قاضی موسوی و علیرضا صالحی، اعتراض کاوه رضایی به رای کمیته انضباطی و درخواست توجیه فسخ قرارداد با تراکتور بی نتیجه ماند و این کمیته رای اولیه را تایید کرد.

وکلای کاوه رضایی در این پرونده رسول باختر و صابر مهدوی بودند که درخواست آنها برای صدور رای جدید بر خلاف رای اولیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به نتیجه نرسید و حالا باشگاه تراکتورسازی می تواند علیه این ملی پوش سابق پرونده تشکیل دهد. بازیکن و علاوه بر غرامت به 4 دیبار تا 6 ماه جریمه می شود. کاوه رضایی یک روز مانده به پایان مهلت نقل و انتقالات نیم فصل از تراکتورسازی جدا شد که باشگاه تبریزی این اقدام را غیرقانونی دانست و اگرچه رضایی با استناد به قراردادش فسخ قراردادش را مشروع جلوه داد، اما در نهایت رای اولیه به دلیل قراردادش بود که علیه او اعلام شد. و اکنون کمیته استیناف این تصمیم را تایید کرده است.

در این شرایط کاوه رضایی جز توافق با باشگاه تراکتورسازی راهی برای ادامه فعالیت در فوتبال ایران در فصل پیش رو ندارد. باشگاه تراکتورسازی احتمالاً از این بازیکن مبلغی را که در این فصل پرداخت کرده است طلب خواهد کرد و شاید جریمه سنگین تری در انتظار بازیکن سابق استقلال و شارلوا باشد.

دیدگاهتان را بنویسید