سرمربی پرسپولیس: به بدترین شکل ممکن پاسخ استقلال را خواهیم داد

سرمربی پرسپولیس: به بدترین شکل ممکن پاسخ استقلال را خواهیم داد

سیدجلال حسینی درباره دربی صد و دوم پایتخت که روز گذشته با تساوی به پایان رسید، اظهار کرد: همه کسانی که در ورزشگاه بودند و همه کسانی که این دیدار را از تلویزیون تماشا کردند، کاملا اتفاق نظر دارند که ما خیلی بهتر از حریف و بچه هایمان بازی کردیم. بهتر از تیم حریف بودیم اما متأسفانه سه امتیازی را که شایسته آن بودیم نگرفتیم. ما بازی را خوب شروع کردیم و جریان بازی تحت کنترل ما بود، بنابراین آمار در مسابقه نشان می دهد که ما تیم بهتری بودیم. ما می توانستیم بازی دیروز را ببریم اما این اتفاق نیفتاد.

وی درباره استفاده از VAR برای اولین بار در دربی گفت: متاسفانه VAR علیه ما بود و در صحنه هایی که کاملا واضح بود تصمیم درستی گرفته نشد.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره صحبت های علی سامره سرمربی استقلال و حرف های عجیب او در گفت و گو با خبرنگاران ادامه داد: واقعا متاسفم برای این فردی که عنوان سرمربی تیم را دارد اما به خودش اجازه می دهد اینطور حرف بزند. او باید بلد باشد در مورد پرسپولیس صحبت کند. منتظر تصمیم قطعی کمیته انضباطی هستیم اما اگر کمیته انضباطی وارد این موضوع نشود به بدترین شکل ممکن پاسخ خواهیم داد. اگر کمیته انضباطی وارد این ماجراها و توهین ها نشود، بدتر از خودشان جواب آنها را می دهیم. این مرد باید بداند که چگونه در مورد پرسپولیس صحبت کند. خیلی برای او متاسفم که اینطور صحبت می کند و برای وضعیت این فوتبال متاسفم. باز هم می گویم اگر کمیته انضباطی وارد این موضوع نشود ما هم مثل خودمان رفتار می کنیم.

حسینی درباره قضاوت این دیدار گفت: در مورد داوری چه بگویم؟ همه دیده اند که چه شرایطی دارد و فکر نمی کنم بحثی پیش بیاید. کاپیتان سابق پرسپولیس درباره اظهارات جواد نکونام در نشست خبری پس از دربی که «اگر VAR نبود، پرسپولیس دوباره سه امتیاز را کسب می کرد»، افزود: اصلا اینطور نیست. همین VAR باید به اخراج بازیکن استقلال در دقیقه 60 رای می داد که روی مچ شهاب زاهدی پا گذاشت و پنالتی 100 درصد اخراج بود، اما نشد. اگر عدالت می شد، استقلال باید 10 می داد. بازیکنان از دقیقه 60 اما متاسفم که اینطور تقلب کردند، انگار تصمیمات از بیرون گرفته می شد، فکر نمی کنم نظارت خوبی بر داوری وجود داشته باشد و اکنون شاهد این صحبت ها هستیم. بازیکن استقلال در دقیقه 60 اخراج شده بود، آیا اینها حرف می زدند؟