بهترین افراد به یونیورسیاد اعزام خواهند شد


ساعت: 15:59
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1810822

تاکید رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی برای بازی های دانشجویی

رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در نشست روسای انجمن های فدراسیون ها گفت: نفرات برتر به دانشگاه تابستانی دانشجویی اعزام می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، جلسه روسای انجمن های فدراسیون برای بررسی وضعیت تیم های شرکت کننده و وضعیت تیم های اعزامی فدراسیون برگزار شد.

در این نشست روسای انجمن هایی که رشته های تخصصی آنها به یونیورسیاد اعزام می شود حضور داشتند و روسای انجمن ها گزارشی از اردوهای منتخب و گزارشی از برنامه های پیش رو ارائه کردند.

در این جلسه هادی بشیریان با تشکر از اردوهای پرورشی گفت: خوشبختانه با هماهنگی های لازم توسط رئیس انجمن با فدراسیون و با توجه به شیوع بیماری عروق کرونر هیچ مشکلی در خصوص اردوها و مسابقات پرورشی گزارش نشد. به بهترین شکل ممکن.”

وی با تشکر از همکاری روسای فدراسیون های مربوطه در این اردوها گفت: امیدوارم با کاهش شیوع ویروس کرونا بتوانیم هر چه سریعتر اردوهای پرورشی و اردوهای آموزشی برگزار کنیم و نفرات برتر انتخاب و انتخاب شوند. به مسابقات فرستاده شد.”

در این جلسه روسای انجمن های تیراندازی با کمان، تیراندازی با کمان، ووشو، شمشیربازی، تکواندو، پزشکی ورزشی و دو و میدانی حضور داشتند.

حضور 5 رشته ورزشی ووشو، تکواندو، تیراندازی با کمان، تیراندازی با کمان و شمشیربازی قطعی شده است و رشته های دو و میدانی و قایقرانی در صورت کسب حد نصاب فنی و بررسی به کمیسیون فنی ارسال می شود.

سی و یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان از 5 تا 16 جولای در چنگدو چین برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید