بهترین خبر ممکن از استقلال

بهترین خبر ممکن از استقلال

گلمرضا نوروزی – رئیس فدراسیون پزشکی و ورزشی چندی پیش در گفت وگویی از نامحدود شدن حضور تماشاگران در استادیوم های ورزشی از ۲۰ آبان خبر داد و امروز در گفت و گو با شبکه سه تاکید کرد که وزارت بهداشت بخشنامه ای صادر خواهد کرد. برای حضور تماشاگران در استادیوم های ورزشی شد. البته این حضور با رعایت پروتکل های بهداشتی محدود خواهد بود و تنها تماشاگرانی می توانند در ورزشگاه ها حضور داشته باشند که هر دو نوبت واکسن را دریافت کرده باشند. البته سازمان لیگ شرایطی را برای باشگاه ها برای حضور تماشاگران در ورزشگاه ها در نظر گرفته است. از جمله فروش آنلاین بلیط و درب های الکترونیکی برای تماشاگران استادیوم.

بر همین اساس باشگاه استقلال اعلام کرد با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و مقررات سازمان لیگ آمادگی برگزاری جلسه با نساجی را با حضور تماشاگران دارد. آخرین بازی استقلال که در حضور تماشاگران برگزار شد، بازی مقابل پرسپولیس در 15 بهمن 1396 بود.

باشگاه استقلال همچنین اعلام کرد که امروز جلسه ویژه ای با تماشاگران برای میزبانی این بازی برگزار می کند و با مدیران مسئول وارد مذاکره شده تا در نهایت مجوز حضور تماشاگران در بازی نساجی را بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید